چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد اشتغال و تولید ثروت در قروه با تحقق سرمایه گذاری در تولید کنسانتره

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه کارخانه کنسانتره گلالی قروه با بیان اینکه امروز شاهد تحقق سرمایه گذاری بزرگی در زمینه تولید کنسانتره در شهرستان قروه هستیم، گفت: قروه رنگین کمان معادن است و باید از این ظرفیت برای توسعه صنعتی ایجاد اشتغال و تولید ثروت بهره بگیریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95196
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

ایجاد اشتغال و تولید ثروت در قروه با تحقق سرمایه گذاری در تولید کنسانتره

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه کارخانه کنسانتره گلالی قروه گفت: ۷۰ درصد بودجه کشور مربوط به شرکت های دولتی است که استان های محرومی هم چون کردستان از آن بی بهره است.

وی افزود: در کردستان ظرفیت های زیادی وجود دارد که به دلیل عدم سرمایه گذاری در آن هنوز به فعلیت نرسیده و همین منجر شده از مسیر توسعه عقب بماند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه بودجه دولت مهمترین عامل سرمایه گذاری در کشور ما است، ادامه داد: توزیع نامتوازن بودجه شرکت های دولتی از بدو تاسیس که بیش از ۷۰ سال سابقه دارند، تاکنون از مهمترین دلایل عقب ماندگی توسعه اقتصادی کردستان است.

اوسطی ضرورت سرمایه گذاری شرکت های دولتی در استان هایی چون کردستان را مطالبه مردم و مسئولان خواند و گفت: انتظار داریم شرکت صبانور گردش مالی و پرونده مالیاتی خود را در کردستان انجام دهند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد تحقق سرمایه گذاری بزرگی در زمینه تولید کنسانتره در شهرستان قروه هستیم، اظهار کرد: قروه رنگین کمان معادن است و باید از این ظرفیت برای توسعه صنعتی ایجاد اشتغال و تولید ثروت بهره بگیریم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه ذخایر سنگ آهن می تواند جهش مطلوبی در عرصه اشتغال و تولید ایجاد کند.

اوسطی بیان کرد: راهبرد حاکمیت جلوگیری از خام فردشی و شکل گیری زنجیره ارزش است تا حداکثر تولید و اشتغال را بدست آوریم./

لزوم تکیه بر دانش فنی بومی و مدیریت جهادی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi