پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

جاده چک‌چک به پیشرفت ۵۵ درصدی رسید/ ساخت تونل بالنگستان جان گرفت

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس با اشاره به پیشرفت ۵۵ درصدی جاده چک چک، عنوان کرد: ساخت تونل بالنگستان جان گرفت و روکش و بهسازی ۱۶۶ کیلومتر در دست اجراست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95109
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

جاده چک‌چک به پیشرفت ۵۵ درصدی رسید/ ساخت تونل بالنگستان جان گرفت

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در تشریح پیگیری‌های صورت گرفته برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی حوزه انتخابیه خود، عنوان کرد: جاده چک‌چک و تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) دو طرح مهم و بزرگ عمرانی در شهرستان گراش هستند که به به ترتیب بیش از ۵۵ درصد و ۴۲ درصد پیشرفت داشتند.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس ادامه داد:  با پیگیری‌های صورت گرفته جاده چک‌چک به طرح‌های ملی پیوست و عملیات ساخت تونل شهدای خلیج فارس با جذب ۵۰ میلیارد تومان و پیگیری برای اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر از سر گرفته شد.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه در ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ رئیس کمیسیون عمران، مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با پیگیری انجام شده از عملیات ساخت این تونل بازدید و ابراز امیدواری کردند در صورت تزریق به هنگام بودجه و سرعت عمل پیمانکار، تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: همچنین روکش آسفالت دوراهی زروان – فداغ به طول ۸۵ کیلومتر با پیشرفت ۵۷ درصدی، روکش آسفالت سه‌راهی ارد – فداغ – بیرم به طول ۵۵ کیلومتر با پیشرفت ۸۰ درصدی و بهسازی محور فداغ – خلیلی به طول ۲۶ کیلومتر با پیشرفت ۱۰ درصدی در حال انجام است. نقطه حادثه‌خیز پیچ بنو نیز اصلاح و عملیات ساخت جاده روستایی شمس‌آباد به طول ۳ کیلومتر (از جاده چک‌چک تا روستای شمس‌آباد) آغاز شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi