دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری حل مشکلات مراکز درمانی بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با تلاش های صورت گرفته تیم تخصصی وزارت بهداشت و درمان جهت احصاء مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد  در این شهرستان حضور پیدا کردند تا اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95103
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری حل مشکلات مراکز درمانی بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت سازمان راهداری کشور ، به زودی آغاز عملیات روکش آسفالت مسیر اسد خانی تا درب آستانه به طول هفده کیلومتر و اعتباری بالغ بر نه میلیارد تومان آغاز خواهد شد. بهسازی این مسیر از مطالبات دیرینه اهالی روستا های این منطقه بوده که ان شاءالله به زودی محقق خواهد شد.

وی افزود: همچنین با تلاش های صورت گرفته تیم تخصصی وزارت بهداشت و درمان جهت احصاء مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد  در این شهرستان حضور پیدا کردند تا اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: اخیرا بازدیدی از سوی رابعی رئیس حوضه آبریز کارون بزرگ و جمعی از بزرگان منطقه از عملیات اجرایی سد آبسرده انجام گرفت و همچنین با برطرف شدن موانع، عملیات رُس ریزی این سد در حال اجرا است؛ ضمنا تونل دسترسی به گالری در مراحل پایانی قرار گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: پیرو سفر وزیر  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شهرستان بروجرد و با حضور معاونت صنایع دستی این وزارت خانه سه خانه چوب ، ورشو و نساجی سنتی در شهرستان بروجرد افتتاح شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi