شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز فعالیت عمرانی بعد از سال‌ها در آبشار یاسوج+فیلم و تصویر

به گزارش کرونا از یاسوج؛ یکی از نقاط مهم گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران پارک گردشگری آبشار این شهر است. آبشار یاسوج همواره در طول سالیان اخیر تاکنون یکی از مقاصد مهم گردشگری استان‌های مختلف کشور به خصوص نواحی جنوبی بوده است. پارک آبشار یاسوج همه ساله از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95061
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۹

کرونا :

آغاز فعالیت عمرانی بعد از سال‌ها در آبشار یاسوج+فیلم و تصویر

به گزارش کرونا از یاسوج؛ یکی از نقاط مهم گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران پارک گردشگری آبشار این شهر است.

آبشار یاسوج همواره در طول سالیان اخیر تاکنون یکی از مقاصد مهم گردشگری استان‌های مختلف کشور به خصوص نواحی جنوبی بوده است.

پارک آبشار یاسوج همه ساله از اواخر بهار تا اوایل پاییز هر سال پذیرای هزاران گردشگر از استان‌هایی مثل بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان، اصفهان و استان‌های مرکزی ایران است.

اما در طول جند سال اخیر به علت عدم رسیدگی به پارک آبشار یاسوج و همچنین نیمه کاره رها شدن برخی از فعالیت‌های عمرانی در آن شاهد ایجاد زحمت برای مسافران و گردشگران بوده‌ایم و چهره پارک آبشار زشت و نازیبا شده بود.

یکی از انتقادات اصحاب رسانه و خبرنگاران از مدیریت سابق شهری یاسوج به دلیل همین عدم رسیدگی به وضعیت مبهم عمرانی پارک آبشار بود که قسمت اصلی پارک به صورت زخمی رها شده بود.

به گزارش فارس در طول چند روز اخیر شاهد فعالیت عمرانی در پارک آبشار یاسوج به خصوص در قسمت انتهایی آبشار و مشرف به تنگه آبشار هستیم.

 

سرپرست شهرداری یاسوج در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت که طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده کار سنگفرش قسمت زخمی و رها شده پارک آبشار به اتمام خواهد رسید.

آغاز فعالیت عمرانی بعد از سال‌ها در آبشار یاسوج+فیلم و تصویر 5

آغاز فعالیت عمرانی بعد از سال‌ها در آبشار یاسوج+فیلم و تصویر 6

آغاز فعالیت عمرانی بعد از سال‌ها در آبشار یاسوج+فیلم و تصویر 7

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi