چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه سردار کیقباد مصطفایی در جمع خبرنگاران از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه خبر داد و در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95058
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۸

کرونا :

دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه سردار کیقباد مصطفایی در جمع خبرنگاران از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه خبر داد و در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

مصطفایی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۳۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف که  پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.  

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi