جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳

تشکیل ۶۳۲ پرونده موادمخدر در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران حسن اسکندری معاون قضایی دادگستری گچساران در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: از اول تیرماه تا هفتم تیرماه به‌عنوان هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده است و این هفته فرصتی برای ارائه عملکرد دستگاه قضا می باشد.  وی بیان کرد: از اول تیرماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94767
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

کرونا :

تشکیل ۶۳۲ پرونده موادمخدر در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران حسن اسکندری معاون قضایی دادگستری گچساران در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: از اول تیرماه تا هفتم تیرماه به‌عنوان هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده است و این هفته فرصتی برای ارائه عملکرد دستگاه قضا می باشد.

 وی بیان کرد: از اول تیرماه ۱۴۰۱ تا اول تیرماه ۱۴۰۲ امسال، افزون بر ۴۹ هزار و ۸۲۲ ورودی پرونده در دادگستری گچساران وجود داشته است.

معاون قضایی دادگستری گچساران تصریح کرد: که از این میزان ۴۸ هزار ۱۸۰ فقره پرونده مختومه بوده و ۵ هزار ۳۶۷ فقره پرونده موجودی است و از دلایلی که در این مدت تعداد پرونده موجودی بیش از سنوات تعیین‌ شده این بوده که ما اجرای طرح پایلوت (آزمونه‌ای) و ثبت متمرکز را احرا کردیم.

اسکندری با اشاره به اینکه در این طرح همه پرونده‌ها از مرجع انتظامی جمع و به مرجع قضایی رفته است، عنوان کرد: افراد می‌توانند در مراجع قضایی و با داشتن کد رهگیری به‌صورت مستقیم پرونده خوشان را رصد کنند. وی گفت: در این مدت یک سال گذشته بیش از ۷ هزار پرونده نسبت به سنوات قبل کارشده است.

معاون قضایی دادگستری گچساران خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ تا کنون ۳۰۶ پرونده طلاق در گچساران تشکیل شده است.

اسکندری با اشاره به اینکه در همین‌مدت زمان ابلاغ الکترونیکی در گچساران ۹۵ درصد بوده، بیان کرد: دقت در فرایند دادگستری گچساران زیاده بوده و در کنار این امر تکریم ارباب رجوع نیز رعایت شده است.

وی افزود:قضات دادگستری گچسادان به صورت ماهانه از زندان این شهرستان بازدید می کنند.

فارس من| پیشنهاد تشکیل وزارت بازرگانی در تعارض با اسناد بالادستی است
دنبال کنید

معاون قضایی دادگستری گچساران ادامه داد: در سال گذشته ۶۳۲ پرونده در حوزه مبارزه با مواد مخدر در دادگستری این شهرستان‌ مطرح شد که همه آنها در همان سال نیز منجر به حکم شدند.

اسکندری اضافه کرد: آراء صادره در قوه قضائیه الکترونیکی تایپ می‌شود.

تشکیل ۶۳۲ پرونده موادمخدر در گچساران 4

تشکیل ۶۳۲ پرونده موادمخدر در گچساران 5

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi