دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۳۰میلیارد ریال برای تجهیز مدارس رشت و خمام

با پیگیری و هماهنگی احمدی سنگری جلسه ای با رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و رؤسا و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های رشت و خمام برگزار و مقرر شد ۳۰میلیارد ریال برای تجهیز مدارس حوزه ی انتخابیه رشت و خمام به غیر از اعتبارات استانی تخصیص داده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94541
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اختصاص ۳۰میلیارد ریال برای تجهیز مدارس رشت و خمام

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا احمدی رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در جریان برگزاری جلسه با حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، رؤسا و مدیران آموزش و پرورش حوزه انتخابیه خود شهرستان های رشت و خمام ضمن تذکر نسبت به کمبودهای تجهیزاتی و ساختمان‌های نیازمند نوسازی بر ضرورت رفع مشکل تجهیزات مدارس دولتی تاکید کرد و سایر موارد مرتبط با این حوزه را خواستار شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر لزوم تامین تجهیزات و نوسازی ساختمان های مدارس تاکید و اظهار کرد: فضای فیزیکی مدارس دولتی باید به گونه ای باشد که دانش آموز با رغبت و علاقه سر کلاس درس حضور پیدا کند.

شایان ذکر است؛ در این جلسه مقرر شد ۳۰میلیارد ریال برای تجهیز مدارس حوزه ی انتخابیه به غیر از اعتبارات استانی تخصیص داده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi