پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست امام جمعه دیشموک از نهادهای امنیتی

به گزارش کرونا از دیشموک حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیشموک با اشاره به مشکلات مردم روستاها گفت: روستایی در بخش دیشوک داریم که دو سال برق ندارد. وی گفت: روستایی داریم که چند ماه است آب ندارد و روستایی هم داریم که اصلا راه ارتباطی ندارند کشاورزان نیاز به جاده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94469
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۱۰

کرونا :

درخواست امام جمعه دیشموک از نهادهای امنیتی

به گزارش کرونا از دیشموک حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیشموک با اشاره به مشکلات مردم روستاها گفت: روستایی در بخش دیشوک داریم که دو سال برق ندارد.

وی گفت: روستایی داریم که چند ماه است آب ندارد و روستایی هم داریم که اصلا راه ارتباطی ندارند کشاورزان نیاز به جاده بین مزارع دارند و نیاز به کود و سم برای آبیاری مزارع برنج دارند این بخش نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری است.

 امام جمعه دیشموک یادآور شد: این که اسم دیشموک بیاید و مسئولان استانی و کشوری به دیشموک سفر کنند و وعده بدهند ولی به وعده ها عمل نکنند و خروجی نداشته باشد باعث نارضایتی مردم می‌شود.

راوند یادآور شد: مسولان ارشد کشوری و استانی به دیشموک آمدند و وعده یک الی دو هفته ای برای حل مشکل مردم دادند ولی بعد از گذشت حدود یکسال از آن وعده هیچ کاری برای مردم صورت نگرفت از مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم که به منطقه دیشموک نگاه ویژه ای داشته باشند و درصدد حل مشکل باشند.

راوند تاکید کرد که از نهادهای امنیتی و قضایی تقاضا داریم به ترک فعل مدیران و وعده‌های غیر عملی مسئولان ورود کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi