دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح ملی مسکن زمینه کار و تلاش مدیران را فراهم کرد

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح  ۷۲ واحد مسکن ملی در قروه عملکرد دولت سیزدهم را در زمینه رفع مشکل مسکن خوب ارزیابی کرد و گفت: طرح ملی مسکن زمینه کار و تلاش مدیران را فراهم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94436
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

طرح ملی مسکن زمینه کار و تلاش مدیران را فراهم کرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح  ۷۲ واحد مسکن ملی در قروه عملکرد دولت سیزدهم را در زمینه رفع مشکل مسکن خوب ارزیابی کرد و گفت: طرح ملی مسکن زمینه کار و تلاش مدیران را فراهم کرد.

ایننماینده مجلس در دوره یازدهم اضافه کرد: باید این نهضت را به گونه ای پیش ببریم همه افراد فاقد مسکن، صاحب مسکن شوند.

وی افزود: در فرآیندهای اجرایی و دستورالعملها مشکلاتی وجود دارد که کار را کند می کند و اگر در استان چنین موضوعی وجود دارد در کمیسیون عمران پیگیری و مرتفع شود.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این طرح فرابخشی است و همه دستگاههای اجرایی باید با هم افزایی لازم پای کار بوده و تلاش ها مضاعف شود.

اوسطی با بیان اینکه پیش بینی زمین مورد نیاز برای همه متقاضیان فعلی و بعدی در دستور کار است، اظهار کرد: تامین مصالح مورد نیاز مسکن ملی در کشور با توجه به حجم زیاد این طرح، ضروری است تا با گرانی و کمبود مواجه نشویم.

وی تامین تسهیلات و افزایش آن تا ۵۵۰ میلیون تومان را قابل تقدیر دانست و گفت: نگرانی از این است که شبکه سودجویی و دلالی مسکن، امتیاز مسکن ملی را به دلیل عدم تامین تسهیلات مورد نیاز و ناتوانی متقاصی در تامین آورده، صاحب آن شوند و قانون جایگاه خود را از دست بدهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi