پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رشد ۴۸ درصدی تألیفات پژوهشگری در کهگیلویه

فریدون فاطمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از رشد بیش از ۴۶ درصدی پژوهش ها و تألیفات فرهنگیان و بیش از ۴۸ درصدی پژوهشگران خبر داد و اظهار کرد: ما یک واحد تخصصی برای بحث پژوهش و تألیف در آموزش و پرورش شهرستان داریم و فعالیت های متنوعی در این زمینه در طول

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94402
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

کرونا :

رشد ۴۸ درصدی تألیفات پژوهشگری در کهگیلویه

فریدون فاطمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از رشد بیش از ۴۶ درصدی پژوهش ها و تألیفات فرهنگیان و بیش از ۴۸ درصدی پژوهشگران خبر داد و اظهار کرد: ما یک واحد تخصصی برای بحث پژوهش و تألیف در آموزش و پرورش شهرستان داریم و فعالیت های متنوعی در این زمینه در طول سال، برنامه ریزی و اجرا می شود.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت این پژوهش‌ها و تألیفات فرهنگیان را شامل ۴۸ مقاله همایش بین‌المللی، ۳۳ مقاله همایش ملی، ۲۴ کتاب، ۵ مقاله علمی – پژوهشی، ۲ مقاله علمی – تخصصی و یک مقاله ISC عنوان کرد.

وی گفت: به دلیل فعالیت منظم و خلاقانه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در زمینه تحقیق و پژوهش، برای سومین سال متوالی، دبیرخانه استانی برنامه معلم پژوهنده به شهرستان کهگیلویه واگذار شده است.

محسن باستان مسئول فناوری اطلاعات، پژوهش و آموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش دهدشن نیز به فارس گفت: از تیرماه سال ۱۴۰۰ تا پایان خرداد سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۷ پژوهش / تألیف توسط ۶۰ نفر از فرهنگیان شهرستان انجام شد و از ابتدای تیرماه سال ۱۴۰۱ تا کنون، تعداد ۱۱۳پژوهش/ تألیف توسط ۸۹ نفر از فرهنگیان شهرستان انجام شده است.

باستان افزود: ما در یک طرح ابتکاری سامانه‌ای طراحی کردیم و پژوهش‌ها و تألیفات فرهنگیان شهرستان را در طول سال به صورت منظم جمع‌آوری و داوری می‌کنیم و امتیاز تخصیص می‌دهیم، ضمن این‌که در هفته پژوهش و فناوری از پژوهشگران برتر تجلیل خواهیم کرد.

 باستان گفت: این رشد در حالی است که میزان اعتبار ریالی تخصیص یافته به حوزه پژوهش (صفر) است؛ و ما صرفاً متکی به مشوق‌های غیر مالی هستیم مثلاً در خردادماه ۵۴۵ امتیاز برای درج در فرم‌های سازماندهی به پژوهشگران / نویسندگان فرهنگی شهرستان دادیم.

آغاز توزیع رسمی شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi