دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گچسارانی‌ها مواظب کلاهبرداران سهام عدالت باشند

سرهنگ ارسلان خادمیان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اخیرا مجرمین سایبری با ارسال پیامک و یا پیامک هایی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع ثبت نام جاماندگان سهام عدالت، شهروندان را فریب داده ودر دام‌های خود گرفتار می‌کنند. وی اظهار داشت : در این ترفند مجرمین سایبری با ارسال لینک‌های جعلی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94373
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

کرونا :

گچسارانی‌ها مواظب کلاهبرداران سهام عدالت باشند

سرهنگ ارسلان خادمیان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اخیرا مجرمین سایبری با ارسال پیامک و یا پیامک هایی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع ثبت نام جاماندگان سهام عدالت، شهروندان را فریب داده ودر دام‌های خود گرفتار می‌کنند.

وی اظهار داشت : در این ترفند مجرمین سایبری با ارسال لینک‌های جعلی در متن پیامک و یا پیام‌ها، کاربران را فریب داده و جهت ثبت نام از طریق لینک معرفی شده تشویق می‌کنند و افراد پس از کلیک بر روی لینک مذکور به صفحات جعلی هدایت شده و یا بدافزاری بر روی گوشی نصب می‌گردد که منجر به گرفتاری شهروندان در دام مجرمین می‌شود.

 خادمیان با بیان اینکه پیام‌هایی با عناوینی مانند ثبت جا ماندگان، واریز سود، و … با سرشماره‌های شخصی ، کلاهبرداری صورت می گیرد ، بیان کرد: به‌هیچ‌عنوان به چنین پیامک‌ها و یا تماس‌های تلفنی که در آن از شما درخواست اطلاعات شخصی را دارند، توجه ننمایید.

وی افزود: جهت پیگیری امورات مربوط به سهام عدالت به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به آدرس https:‎//samanese.ir و یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان به آدرس https:‎//sejam.ir مراجعه نمایید.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: پلیس‌فتا شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

 خادمیان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی افزود: از مردم تقاضا می شود به توصیه ها وهشدار های پلیسی توجه کنند.

کاهش نرخ تلفات انرژی در استان بیشتر از سایر استانهای کشور است
دنبال کنید

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi