شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل پروژه سد خاکی گهرو باعث کاهش بیکاری در شهرستان کیار می شود

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در مجلس گفت: با توجه به اینکه درصد بیکاری در شهرستان کیار بسیار بالا بوده و جوانان فاقد شغل هستند، احداث و تکمیل این پروژه می‌تواند در زندگی مردم نقش به سزایی داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94349
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

تکمیل پروژه سد خاکی گهرو باعث کاهش بیکاری در شهرستان کیار می شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد و عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه سد خاکی “گهرو” سال‌ها بدون تکلیف باقی مانده و مردم منتظر تکمیل این طرح هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه درصد بیکاری در شهرستان کیار بسیار بالا بوده و جوانان فاقد شغل هستند، احداث و تکمیل این پروژه می‌تواند در زندگی مردم نقش به سزایی داشته باشد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: سد خاکی گهرو با ارتفاع ۲۶ متر و با حجم مخزن ۴ میلیون متر مکعب جوابگو برای آبیاری حدود ۸۰۰ هکتار از اراضی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات این طرح در گذشته اندک بوده و این طرح ظرف ۲ سال متوقف شد گفت: با پیگیری‌های لازم و تصویب اعتبارات مورد نیاز مناقصه این پروژه برگزار و عملیات اجرایی این طرح با تعیین پیمانکار آغاز و قرار است این پروژه ظرف ۶ ماه آینده به بهره برداری برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi