یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر حفاظت از منابع طبیعی گلستان

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس در همایش گرامیداشت روز جهانی مقابله با بیابان‌زدایی استان گلستان بر حفاظت از منابع طبیعی در استان گلستان تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94346
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

تاکید بر حفاظت از منابع طبیعی گلستان

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در همایش گرامیداشت روز جهانی مقابله با بیابان‌زدایی استان گلستان با تاکید بر حفاظت از منابع طبیعی در استان گلستان گفت: مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری از اهمیت بالایی برای این خطه برخوردار بوده و باید از تمام توان مجمع نمایندگان استان در راستای اجرا و ماموریت‌های اساسی منابع طبیعی استفاده شود.

وی افزود: وجود دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی در گرگان با قدمت بیش از ۷۰ سال در استان گلستان ظرفیتی است برای اجرای برنامه‌های منابع طبیعی به ویژه پروژهای مقابله با بیابان‌زایی در منطقه است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم گریزی به تدوین برنامه هفتم کشور زد و گفت: در آستانه تدوین این برنامه مهم هستیم و باید همه دستگاه های اجرایی برای رسیدن به اهداف این برنامه مهم پا به کار شوند.

نوروزی افزود: طی سال‌های اخیر به خاطر خشکسالی شدید، میزان بارندگی در گلستان بسیار پایین بوده و باید فکری در قالب برنامه هفتم داشته باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi