شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم

به گزارش کرونا از چاروسا، به دنبال شهادت شهید محمد قنبری در حادثه تروریستی شهر ایذه مسئولان و جمعی از مردم ایلات بهمئی و طیبی از همه نقاط شهرستان کهگیلویه بزرگ برای عرض تسلیت به منطقه صیدون زادگاه شهید قنبری سفر کردند تا ضمن تجدید بیعت با شهید مدافع امنیت کشور با خانواده این شهید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94301
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم

به گزارش کرونا از چاروسا، به دنبال شهادت شهید محمد قنبری در حادثه تروریستی شهر ایذه مسئولان و جمعی از مردم ایلات بهمئی و طیبی از همه نقاط شهرستان کهگیلویه بزرگ برای عرض تسلیت به منطقه صیدون زادگاه شهید قنبری سفر کردند تا ضمن تجدید بیعت با شهید مدافع امنیت کشور با خانواده این شهید نیز دیدار داشته باشند.

جمعی از مردم ایلات از کهگیلویه بزرگ و همچنین شهرستان بهمئی به همراه ائمه جمعه شهرستان‌های بهمئی، شهرستان کهگیلویه و همچنین دیشموک با حضور در صیدون یاد این شهید را گرامی داشتند.

در این مراسم باشکوه مردم و جمعی از مسئولین شهرهای دهدشت، بهمئی، قلعه رئیسی و دیشموک حضور داشتند و حضور مردم در کنار مسئولین قابل تقدیر بود.

امامان جمعه دهدشت، بهمئی و دیشموک و بخشداران چاروسا و دیشموک و معاون عمرانی فرماندار با حضور خانواده شهید نوروزی و شهیدان خوب از حاضران این مراسم بودند.

مردم در بدو ورودشان در شهر صیدون مورد استقبال مردم و خانواده شهید قنبری قرار گرفتند و مردم در بین مسیر تا مسجد جامع صیدون با سر دادن شعارهایی خواستار برخورد با بر هم زنندگان نظم و امنیت شدند.

مردمی که آمده بودند تا با حضورشان نشان دهند قدردان شهیدان به خصوص شهید محمد قنبری هستند که جان خود را فدای امنیت مردم کرده بود.

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 15

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 16

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 17

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 18

طباطبایی امام جمعه صیدون در جمع مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ با تقدیر از حضور باشکوه مردم تصریح کرد: مردم کهگیلویه در طول تاریخ حماسه آفرین بودند و امروز با حضورشان نشان دادند که همیشه با مردم ایل بهمئی در غم و شادی همراه بوده و این را به عینه نشان دادید و قدردان شما خواهیم بود.

امام جمعه دهدشت در این آیین از شهادت به عنوان آغاز حیات دوباره یاد و اظهار کرد: شهادت یافتن و به دست آوردن است و اولین قطره خون شهید باعث آمرزش وی خواهد شد.

حجت الاسلام علی وحدانی‌فر گفت: خدای عزیز را شکر گذار هستیم در زمانی زندگی می‌کنیم و با نسلی زندگی می‌کنیم که آرمان های آن‌ها مثل امیرالمومنین شهادت است و خدای عزیز را شاکریم در زمانی زندگی می‌کنیم که امام راحل فرمود یاران ما مردان و زنانی از جنس اصحاب رسول الله هستند.

امام جمعه دهدشت گفت؛ امروز نسل جوان انقلابی و مومن در نیروی های مسلح و در بسیج عمومی این چنین جان می‌دهند و سینه سپر می‌کنند و در مقابل حملات دشمن ایستادگی می‌کنند و از دین و عزت و از شرف ایرانی دفاع می‌کنند که این نسل فرزندان روح الله هستند.

تجلیل متفاوت از خانواده ۴۳ شهیدی که در بیت‌المقدس آسمانی شدند
دنبال کنید

وی با بیان اینکه امروز در منطقه ای شهید را به خاک سپردیم که این منطقه دارای عظمت، عزت و دارای تاریخی سر افرازانه است گفت: ایل سترگ بهمئی همان ایلی است که در مقابل رژیم پهلوی ایستادگی کرد.

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 19

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 20

وحدانی‌فر با بیان اینکه ایل سترگ بهمئی کارنامه درخشانی در طول تاریخ  دارد گفت: امروز باید به این ایل تبریک گفت نه تسلیت.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: مردم بهمئی از غارون تا مارون از دنا تا ماغر از دل افروز تا قعله نادر اینهایی که در طول تاریخ ماندند و ایستادگی کردند، این نسل، نسل شجاعت است.

 امام جمعه دهدشت گفت: ایل سترگ بهمئی همان مردمی هستند که اعتقادات آنها مثال زدنی است این مردم جان دادند و با خونشان درخت تونمند اسلام را آبیاری کردند این مردم تاریخ بزرگی دارند.

وی افزود: این سرزمین با عظمت سر زمینی است که در طول تاریخ ایستادگی کرد امروز هم شهید می دهند و آماده شهادت هستیم شهدای امروز ما شهدایی هستند که در جهاد تبیین هم در قلم و هم در قدم ایستاده اند.

وحدانی با اشاره به قیام ۳۱۶ ایل سترگ بهمئی افزود: قیام ۳۱۶ این ایل سترگ بهمئی نشانه این است که این مردم مردمی عزتمند، شجاع، دلیر ، نترس و پای انقلاب و امام و نظام هستند و برای آنها جان می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز امثال شهید قنبری ایستادگی می‌کنند تا ایران استوار باشد و اسلام بماند افتخار می‌کنیم که در طول تاریخ یکی از بهمئی ها علیه این انقلاب سخن نگفت و از این انقلاب پاسداری کردند.

وحدانی خطاب به نیروی انتظامی گفت: به فرزندان و سبز پوشان عزیزمان سربازان سبزپوش نیروی انتظامی می‌گوییم که همچنان مرد میدان بودید و باشید این خون ها عزت و قدرت و سر افزاری شما هستند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: به عزیزانمان در قوه قضائیه می‌گویم برای چنین مسائلی مماشات نباید کرد و در چنین مباحثی قوه قضائیه مثل همیشه باید با اقتدار برخورد کند و این مردم حامی همراه هستند باید اشد مجازات صورت بگیرد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار گفت: مطلب اول خطاب به فرزندان شهید و خانواده شهید و بستگان و اقوام و رهروان و دوستان و همکاران شهید است  شهید بعد از شهادتش نطق او باز می شود و حرف می زند خطاب شهید این است که فرزندان و خانواده و دوستانم خوشحال باشید ناراحت و نگران من نباشید بر سفره خدای متعال نشسته ام و از روزی الهی بهره می برم ناراحت و نگران نباشید در واقع پیام شهید امید است امید به کسانی که ادامه دهنده راه او هستند می‌گوید که در مسیر ثابت قدم باشید عاقبت خوبی در انتظار شماست.

استاندار شهادت پرافتخار موسی نوروزی مدافع حریم امنیت را تسلیت گفت
دنبال کنید

وی گفت: راه این شهید قنبری و شهیدان بویر در چاروسا و نوروزی از دیشموک همان ادامه راه انبیا و اولیا الهی و همه شهیدان راه حق است. شهید قنبری امروز حرفش برای همه ما این است فرزندانم و برادرانم و همکارانم و اقوام و بستگانم و همشهریانم روحم را به خدا و جسمم را به خاک و راهم را به شما می سپارم و لذا باید همه تلاش کنیم راه شهید را ادامه دهیم راه شهید اسلام و قرآن و عترت و ولایت و خدمت به مردم است.
 
امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در این جمع بزرگان ریش سفیدان و معتمدین و متنفذین از شهرستان بهمئی که مردمی شجاع و غیرتمند هستند امروز به محضر شما خانواده شهید رسیدند تا به شما تبریک بگویند و همدرد و در این مصیبت در کنار شما هستند اما بدانید شهید رزق است و از وجود شهید خیر و برکت بوجود می آید.
 
وی افزود: ایل بهمئی دارای سابقه درخشان است در سال ۱۳۱۶ در مقابل طاغوت قیام نمودند همیشه در مسیر حق و حقانیت بودند در دفاع مقدس ایل بهمئی بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب و نظام اسلامی نمودند شهیدان خوب و جاوانیان را اخیرا تقدیم نمودند .
 
صلواتی بیان کرد: رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب می فرمایند لرها جواهرند و این ویژگی خاص همه لرها هست لذا ما ایل بختیاری را به ایمان به خدای متعال و عترت و قرآن و نماز و دیندار می شناسیم و در حمایت از نظام و انقلاب سنگ تمام گذاشتند بیش از دو هزار شهید تقدیم اسلام و ولایت نمودند.
 
امام جمعه بهمئی در پایان گفت: افتخار قوم لر شیر زنی به نام بی بی مریم است که به جنگ و مقابله با استعمار می رود مواظب باشید دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و ایجاد دوگانگی است.

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 21

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 22

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 23

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 24

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 25

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 26

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم 27

حضور در کنار مزار شهید قنبری و صحبت‌های مادر و دختر شهید قنبری موجب تالم جمع حاضر شد.

مادر شهید قنبری با تقدیر از حضور مردم، فرزندش را متعلق به مردم و رهبری دانست و بیان کرد: اگر ۵ فرزند دیگرم را بخواهید فدای نظام و انقلاب می‌کنم و این افتخار بزرگی است.

در ادامه این مراسم مردم در بیاینه‌ای خواستار برخورد جدی با هنجارشکنان و اعوان و یاران تروریست‌ها شدند.

گزارش: سیدحسن آرمند

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi