جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شبکه توزیع برق چندین روستای استان مرکزی بهینه‌سازی شده است

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس گفت: شبکه توزیع برق ۵۰۰ روستای استان، بهینه‌سازی شده است و اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابلی در روستاهای استان به پایان رسیده است، که این اقدام بسیار ارزنده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94216
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

شبکه توزیع برق چندین روستای استان مرکزی بهینه‌سازی شده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ولی‌الله بیاتی در بازدید از شرکت توزیع برق استان مرکزی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم صنعت برق برای تأمین برق پایدار و بی‌وقفه، گفت: شبکه توزیع برق ۵۰۰ روستای استان، بهینه‌سازی شده است و اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابلی در روستاهای استان به پایان رسیده است، که این اقدام بسیار ارزنده است.

نماینده مردم آشتیان، تفرش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشوق‌های وزارت نیرو برای مدیریت بار مصرف برق چاه‌های کشاورزی گفت: در برنامه وزارت نیرو برای خاموشی چاه‌های کشاورزی این‌گونه آمده است که کشاورزان باید به مدت پنج ساعت و در ساعات گرم روز چاه آب خود را خاموش کنند.

بیاتی عنوان کرد: معتقدم در صورت استفاده صحیح و با برنامه تولید کافی، کشاورزان می‌توانند با ۱۹ ساعت زمان باقی‌مانده هم به میزان تولیداتی که نیاز به فعالیت ۲۴ ساعته چاه آب دارد، دست پیدا کنند.

وی اظهار کرد: نکته مهم این است که حتماً باید برنامه مدیریت مصرف به‌صورت دقیق به اطلاع کشاورزان برسد، آنها از قبل برای تقسیم‌بندی ساعات جدید آبیاری برنامه‌ریزی کنند، شرایط به‌گونه‌ای پیش نرود که در ساعات محدودیت حقابه برخی کشاورزان ضایع شود و برای ایستگاه‌های پمپاژ اصلی باید برنامه‌ریزی مناسب صورت پذیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi