جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساوجبلاغ در بخش کشاورزی ظرفیت بالایی دارد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس  در سومین جشنواره بومی و محلی گیلاس در روستای فشند گفت: ساوجبلاغ در بخش کشاورزی ظرفیت بالایی دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94210
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

ساوجبلاغ در بخش کشاورزی ظرفیت بالایی دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در سومین جشنواره بومی و محلی گیلاس در روستای فشند گفت: معرفی ظرفیت‌های شهرستان و جذب سرمایه گذار در صنایع تبدیلی کشاورزی، معرفی جاذبه‌های شهرستان ساوجبلاغ به منظور جذب گردشگر و سرمایه گذاری در زیرساخت‌های گردشگری، ایجاد انگیزه برای باغداران برای ارتقای کمی و کیفی محصولات کشاورزی و بازاریابی جهانی، معرفی توانمندی زنان در زمینه صنایع دستی و غذاهای محلی و افزایش نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره‌ها در منطقه است.

وی بیان کرد: ساوجبلاغ در بخش کشاورزی ظرفیت بالایی دارد و برپایی نمایشگاه و همایش‌های کشوری و استانی نقش مهمی در معرفی این ظرفیت‌ها و رونق اقتصادی در پی دارد و این‌گونه برنامه‌ها باید الگویی برای شناساندن ظرفیت‌های منطقه باشد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها یکی از اهداف نظام به شمار می‌رود که برای تحقق آن باید با اتحاد بین قوا و اجرا کردن برنامه‌هایی منسجم و فراگیر در زمینه تأمین امکانات زیربنایی، تولیدی و اقتصادی صورت گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi