سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان در طرح راهسازی منطقه دشتی

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به تسریع در طرح‌های راهسازی در محورهای مواصلاتی شهری و روستایی گفت: در این راستا در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی ۲۰ میلیارد تومان برای طرح مواصلاتی دشتی تخصیص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94111
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان در طرح راهسازی منطقه دشتی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، غلامحسین کرمی در بررسی روند اجرایی طرح‌های عمرانی و زیرساختی در دشتی و تنگستان با اشاره به  نشست با رئیس سازمان ملی مسکن و پیگیری مجتمع ۱۲۰ واحدی خورموج،  اظهار داشت: این مجتمع حدود ۱۲ سال بلاتکلیف و سرمایه مردم و دولت در حال نابودی است که در این جلسه ضمن بر تعیین تکلیف و تکمیل این مجتمع تأکید شد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با اشاره به جلسه با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در این جلسه پیشنهاد صدور مجوز برای لنج‌های تجاری و باری که چندین سال برای آنها صادر نشده بود و لنج‌داران و ملوانان از این موضوع در عذاب هستند ساماندهی شناورها که دارای مجوز اداره کل بنادر و دریانوردی هستند مورد تأکید قرار گرفت.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی به جلسه با معاون وزیر بهداشت و بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان اشاره و تصریح کرد: در این جلسه مشکلات بیمارستان‌های دشتی و تنگستان ، مراکز درمانی حوزه انتخابیه، نبود امکانات لازم از قبیل آمبولانس، زیرساخت اولیه فضای ساختمانی، پزشک عمومی و متخصص، پانسیون پزشکان و تجهیزات تشخیصی درمانی بررسی شد.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از تخصیص اعتبار مورد نیاز برای حل برخی از مشکلات حوزه درمان خبر داد و با اشاره به بررسی مشکلات راه‌های مواصلاتی در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در این نشست بر تعریض جاده سنا به شنبه در دشتی تأکید و مبلغ ۲۰ میلیارد برای اجرایی شدن این طرح تخصیص یافت.

پیگیری جهت رفع مشکلات دانشگاه های آزاد بندرترکمن و گمیشان
دنبال کنید

کرمی اضافه کرد: در این نشست تکمیل طرح‌های راهسازی از جمله ابنیه فنی راه خورموج به لاور، تعریض جاده دلوار به باشی، محور چاه تلخ به گرگور در شهرستان تنگستان تصویب شد.

وی یکی از ظرفیت‌های مهم تولید و اشتغال تنگستان و دشتی را فراهم کردن مطالبات کشاورزان و تکمیل سد در تأمین آب دانست و بیان کرد: شهرستان دشتی و تنگستان دارای ظرفیت‌های مهم کشاورزی استان بوشهر است که تولید گوجه فرنگی خارج از فصل، خرما محصولات صیفی و گندم از مهمترین محصولات این مناطق است.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهرستان‌های دشتی و تنگستان قطب مهم کشاورزی استان بوشهر هستند و تأمین آب پایدار کشاورزی و شرب این شهرستان‌ها یکی از مطالبات مهم مردم است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi