سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم رفع مشکلات تامین اجتماعی دهدشت

نماینده مردم کهکیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس گفت: وضعیت ساختمان اداری تأمین اجتماعی شهرستان اصلاً مناسب نیست و انتظار می‌رود به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94108
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

لزوم رفع مشکلات تامین اجتماعی دهدشت

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید محمد موحد در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور برگزار شد، اظهار کرد: پیرو مذاکرات صورت گرفته، این سفر باعث شد تا با بخشی از مشکلات این منطقه آشنا شوید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: در حال حاضر با توجه به مشکلات معیشتی، امید مردم به دولت سیزدهم است و نباید رنج نبود امکانات درمانی بر آن اضافه شود.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید برکات این سفر را لمس کرده و ثابت شود که دولت محرومین به تمام معنا پای کار است و به عنوان شخصیت انقلابی به فکر مستضعفین هستید.

موحد بیان داشت: بحث حمایت از کارخانه سیمان برای سازمان تأمین اجتماعی شدنی است، هر چند بانک هدف نیز آمادگی کامل دارد و با این اقدام می‌تواند ۵۰۰ شغل ایجاد کند و باری از دوش مردم بردارد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: وضعیت ساختمان اداری تأمین اجتماعی شهرستان اصلاً مناسب نیست و انتظار می‌رود به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

موحد با اشاره به امکانات موجود و کمبودها تصریح کرد: نیاز است که به صورت ویژه تغییری در وضعیت زیرساخت‌های درمانی منطقه محقق شود.

موحد با اشاره به احداث بیمارستان شهر دهدشت در سال ۷۵ گفت: در شهر دهدشت یک بیمارستان پذیرای سه شهرستان و دو بخش است.

وی عنوان کرد: اگر قرار است بیمارستانی احداث شود، انتظار می‌رود ۳۰ درصد مصوبه سفر ریاست جمهوری را اجرایی و با کمک وزارت بهداشت این مهم عملیاتی شود./

پایان پیام

دیدار نمایندگان گیلان با معاون اجرایی رییس جمهور به منظور هماهنگی اجرایی پیش از سفر رئیس جمهور به استان گیلان
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi