جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت سریعاً مشکل زیرساختی مناطق سیل زده اردبیل را برطرف کند

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس گفت: دولت با فوریت به کمک مناطق سیل‌زده استان اردبیل بشتابد چرا که وضعیت زیرساختی در این مناطق بحرانی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94096
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

دولت سریعاً مشکل زیرساختی مناطق سیل زده اردبیل را برطرف کند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عباس جهانگیرزاده  اظهار کرد: با توجه به محدودیت فصل کاری و ضرورت اسکان آسیب دیدگان در واحدهای مسکونی ایمن ضروری است تا رئیس بنیاد مسکن و مستضعفان در سریع‌ترین زمان در منطقه مغان حاضر شده و دستور مساعدت و تلاش جهادی را برای ساخت و ساز ایمن و مناسب صادر کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین خسارت به بخش کشاورزی و تأسیسات زیربنایی راه و آبرسانی وارد شده که با برآورد نهایی هفته آینده در مجلس تلاش می‌کنیم تا وزارت جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی را مکلف به جبران خسارت وارده کنیم.

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می‌رود با دستور معاون اول رئیس جمهور و در قالب اکیپ‌های نظارتی و کار میدانی در منطقه سیل زده مغان شرایط مناسب ارزیابی‌های نهایی و امدادرسانی سریع را شاهد باشیم تا رضایت اهالی شهرستان مرزی بیله سوار فراهم آید.

جهانگیرزاده گفت: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از بخش‌های مختلف شهرستان بیله سوار و مناطق سیل زده بازدید کرده و قطعاً گزارشی را به مجلس ارائه خواهد کرد تا با پیگیری‌های جدی بخش عمده ای از خسارت‌ها جبران شود.

وی از آغاز عملیات روکش آسفالت ۶ کیلومتر مسیر گوگ تپه – بیله سوار و ۶ کیلومتر مسیر بیله سوار – بابک خبر داد و بیان کرد: در کنار این کارهای عمرانی باید از فصل کاری استفاده کنیم تا بخش عظیمی از زیرساخت‌ها که دچار خسارت شده اند ترمیم شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi