دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد از راه و شهرسازی ،شهرداری و راهداری در اجرای مصوبات شورای ترافیک

به گزارش کرونا از یاسوج، سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه برخی از مصوبات جلسات از جمله این موارد ، اجرای اقدامات ایمن سازی و هشدار دهنده در کمربندی یاسوج تقاطع چنارستان مورد بررسی قرار گرفت که طبق مصوبه شورای ترافیک استان باید توسط اداره کل راه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94003
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

انتقاد از راه و شهرسازی ،شهرداری و راهداری در اجرای مصوبات شورای ترافیک

به گزارش کرونا از یاسوج، سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه برخی از مصوبات جلسات از جمله این موارد ، اجرای اقدامات ایمن سازی و هشدار دهنده در کمربندی یاسوج تقاطع چنارستان مورد بررسی قرار گرفت که طبق مصوبه شورای ترافیک استان باید توسط اداره کل راه و شهرسازی اجرایی می‌شد اما تاکنون اجرایی نشده است.

دیگر موارد ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده در زیرگذر و روگذر ورودی شهر گراب لوداب ، ایجاد سرعت‌کاه در جاده تل دراز لوداب توسط اداره راهداری بود که هنوز کاری انجام نشده است .

همچمین پلیس راهور و پلیس راه شهرستان از کوتاهی ادارات راه و شهرسازی و راهداری در اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان  استان انتقادات کرد و گفت: هرگونه تصادف در این محورها که ناشی از این کوتاهی‌ها باشد،مسئولیتش به عهده مدیران مربوطه است .

در ادامه اجرای مرحله دوم طرح ترافیک هسته مرکزی شهر یاسوج مطرح و مقرر شد بعد از تصویب در شورای ترافیک استان، شهرداری یاسوج با همکاری و نظر مشورتی پلیس راهور شهرستان ،اقدامات لازم را جهت اجرای این طرح که شامل ساماندهی ایستگاه روستاهای مهریان، بلهزارها، مادوان ها و گوشه و مزدک و تغییر در مسیر برخی فرعی هاست انجام دهد .

از دیگر موارد مطرح شده الزام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و سازمان بهزیستی استان جهت همکاری با شهرداری مادوان و همچنین مشخص شدن حریم و حوزه سرزمینی شهرداری مادوان از دهیاری های همجوار و پلیس راه و پلیس راهور در منطقه مادوان بود که به تصویب شورا رسید .

اعلام میزان بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد/ ثبت ۸۲ میلی متر باران در جاورده
دنبال کنید

در این جلسه موضوع الحاق تعدادی از روستاهای سرودهای یاسوج به شهر جهت اقدامات ترافیکی پلیس راه مطرح شد که با توجه به اینکه هنوز عملیات اجرایی این الحاق و سازوکارهای آن ابلاغ نشده است ،مصوب شد که فعلا خدمات در حوزه ترافیک به روال سابق ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi