شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقال حجاج توسط ناوگان هواپیمایی از فرودگاه همدان محقق شد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زائران همدانی و کردستانی خانه خدا از استان خود به جده منتقل می شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93868
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

انتقال حجاج توسط ناوگان هواپیمایی از فرودگاه همدان محقق شد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی درخصوص نشستی با مسئولین حج و زیارت و مجموعه ناوگان هواپیمایی کشور با هدف احیای فرودگاه همدان و رفع مشکل پروازهای خارجی برای انتقال زائران بیت الله الحرام عنوان کرد: با توجه به کمبود تجهیزات هندلینگ و امکانات استقرار کارکنان هواپیمایی در فرودگاه همدان، پروازی در آن انجام نمی‌شود، با هماهنگی نهادها و دستگاه‌های مختلف مقرر شد برای رفع کمبودها اقدامات جهادی در اسرع وقت صورت گیرد تا زائرین خانه خدا به سهولت و بدون دغدغه از فرودگاه همدان به مقصد جده و بالعکس منتقل شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از مصوبات نهایی این جلسه تاکید کرد: زائران همدانی و کردستانی به هیچ وجه نگران تردد نباشند و با خیال راحت راهی سرزمین وحی شوند.

مهندس علی لطفی جانشین رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز  در حاشیه این جلسه بیان کرد: امسال ۲۱ فرودگاه در سراسر کشور مسئولیت انتقال حجاج و زائرین را در موسم حج بر عهده دارند تا بدون دغدغه از استان خودشان به مقصد جده منتقل شوند.

انتقال حجاج توسط ناوگان هواپیمایی از فرودگاه همدان محقق شد 1

 

وی با اشاره به مشکلات، محدودیت‌ها و کمبودهایی در ناوگان هوایی اظهار کرد: با پیگیری مستمر حجت الاسلام فلاحی فرودگاه همدان نیز در لیست برنامه‌های هوانوردی قرار گرفت و علی‌رغم محدودیت‌ و نداشتن پرواز دائمی، با هم‌افزایی مدیران و مسئولان دستگاه‌های مرتبط تصمیم‌های مسرت‌بخشی اتخاذ شد که انشاءالله پروازهای حجاج با سهولت به انجام برسد.

وی به مساعدت و پرواز ایمن شرکت هواپیمایی دولتی «ایران ایر» اشاره کرد و گفت: پروازهای همدان با نهایت امنیت در قالب ۱۰ پرواز شامل ۵ پرواز رفت و ۵ پرواز بازگشت، برای حجاج همدانی و کردستانی با ناوگان شرکت «ایران ایر» انجام خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi