جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با مدیرعامل بانک ملی؛ پیگیری اخذ تسهیلات برای کارخانه های تولیدی شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی به همراه استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی داشتیم که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف نظیر تامین اعتبار برای حل مشکل واحدهای تولیدی بحث و بررسی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93862
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

دیدار و گفت و گو با مدیرعامل بانک ملی؛ پیگیری اخذ تسهیلات برای کارخانه های تولیدی شیراز

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی به همراه استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی داشتیم که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف نظیر تامین اعتبار برای حل مشکل واحدهای تولیدی بحث و بررسی شد.

وی افزود: از موارد مطرح شده در این دیدار موضوع  تعیین تکلیف کارخانه آی تی آی شیراز با مشارکت بانک ملی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی برای خبرنگاران بوده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد:  از دیگر موارد مطرح شده ارائه تسهیلاتی با اعتبار بالغ بر  ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ برای تکمیل مسیرهای تنگ خیاره به لپویی و سیاخ دارنگون، استفاده از ساختمان قدیمی بانک ملی به عنوان موزه پول و ارز، مولدسازی دارائی های بانک ملی در شیراز و اعطای کمک بلاعوض برای برخی از پروژه ها به عنوان مسئولیت اجتماعی بوده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین در این جلسه مدیرعامل بانک ملی برای ارائه تسهیلات ماده ۵۶، مشارکت در احیای مجدد کارخانجات مخابراتی راه دور ایران در شیراز و سایر موارد قول مساعد دادند که امیدواریم در اسرع وقت عملیاتی شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi