شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با معاون وزیر ورزش پیرامون اختصاص امکانات برای حوزه ورزش سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: در روزهای اخیر نیز دیدار و گفت وگو با معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش‌وجوانان پیرامون کمک به ورزش شهرستان صورت پذیرفت و قول مساعد داده شد تا مباحث مطرح شده در این جلسه پیگیری و عملیاتی شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93856
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

دیدار و گفت و گو با معاون وزیر ورزش پیرامون اختصاص امکانات برای حوزه ورزش سمیرم

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با کدخدازاده معاون شرکت زیرساخت راه های کشور پیرامون  تسریع در تکمیل باند دوم جاده سمیرم به یاسوج داشتم که در این جلسه نیز مدیر ساخت استان، مشاوران و پیمانکار شرکت هم حضور داشتند و پیرامون رفع مشکل این پروژه مباحثی مطرح شد.

وی افزود: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با ریاست و کارمندان ادارات آبفا و کمیته امداد شهرستان سمیرم داشتم که در این دیدار نیز مشکلات و کمبودهای مختلف این ادارات در سطح شهرستان مطرح تا پیگیری های لازم از سوی مقامات کشوری برای حل آنها صورت گیرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر نیز دیدار و گفت وگو با معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش‌وجوانان پیرامون کمک به ورزش شهرستان صورت پذیرفت و قول مساعد داده شد تا مباحث مطرح شده در این جلسه پیگیری و عملیاتی شوند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای رفع مشکل مراکز درمانی شهرستان و روستاهای حوزه انتخابیه نیز  پیگیری هایی با وزارت بهداشت انجام گرفت تا در تامین تجهیزات و امکانات مورد نظر اقدام لازم را انجام دهند./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi