دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رحیمی مظفری سرعت بخشی به پروژه‌های جاده‌ای شهرستان کوار پیگیری کرد

با دعوت عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس از علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس وضعیت پروژه‌های جاده‌ای شهرستان کوار و سرعت بخشی به آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93835
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

رحیمی مظفری سرعت بخشی به پروژه‌های جاده‌ای شهرستان کوار پیگیری کرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی و علیرضا راستیار در جلسه‌ای به میزبانی فرمانداری شهرستان کوار و با حضور جمعی از کارشناسان به بررسی وضعیت پروژه‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پرداختند و در ادامه از برخی از این پروژه‌‌ها بازدید میدانی انجام دادند.

اجرای روکش آسفالت بزرگراه شیراز به هورباف و بالعکس، روکش و روشنایی بزرگراه هورباف تا آباده آبگرم و بالعکس، اجرای بلوار، روشنایی و روکش هورباف تا کوار و تعریض و روکش جاده کوار، هورباف و تقاطع طسوج و زیرگذرهای طسوج، محمودآباد و مظفری، ورودی و خروجی های اکبرآباد، ارتقای جاده‌های فرمشکان و قنات دهداری، تعریض محور کوار به اکبرآباد و زیجرد تا مظفری، ارتقای محورهای طسوج و محمودآباد با مشارکت راهداری و ایمیدرو و… از مهمترین پروژه های جاده‌ی شهرستان کوار است که در مراحل مختلف اجرای کار قرار دارند.

بازدید شبانه رحیمی مظفری از عملیات اجرایی پروژه پیشران سد کوار

بنابراین گزارش، عبدالعلی رحیمی مظفری به منظور بررسی روند اجرای پروژه پیشران سد شهید سلیمانی کوار، نیمه شب روز(جمعه نوزدهم خرداد ماه) به صورت سرزده از محل اجرای این پروژه بازدید کرد و از نزدیک ضمن گفتگو با کارگران به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت.

یادآور می‌شود؛ پروژه سد شهید سلیمانی کوار که در سال ۹۸ به دلیل کمبود اعتبار از اولویت وزارت نیرو خارج و در آستانه تعطیلی دائم قرار داشت با پیگیری‌های رحیمی مظفری و تامین اعتبار در حال حاضر به عنوان یکی از پروژه‌های پیشران و اقتصاد مقاومتی استان فارس معرفی شده است و با جدیت از سوی وزارت نیرو در دست اجرا قرار دارد.

مهاجرت پزشکان و کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی فاجعه پنهان نظام پزشکی است/ گرانی سلامت از جیب مردم پرداخت می‌شود
دنبال کنید

با توجه به بافت زمین شناسی و عدم کارایی شیوه حفاری و تزریق، در حال حاضر عملیات احداث دیوار آب بند برای این سد در دستور کار قرار دارد و در صورت عدم بروز مسائل زمین‌شناسی که کندی روند اجرای پروژه را به دنیال خواهد داشت، عملیات آبگیری آزمایشی این سد پاییز امسال انجام می شود.

پیگیری عملیات اجرایی برق‌رسانی به روستای امامزاده محمد(ع) شهرستان سروستان

به گزارش خانه ملت، در شهرستان سروستان دو روستای سرو نخودی و امامزاده محمد(ع) فاقد شبکه برق سراسری بودند که با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم شهرستان‌های سروستان، کوار و خرامه و تلاش برق منطقه‌ای فارس، عملیات برق‌رسانی به روستای سرو نخوردی انجام شد و روستای امامزاده محمد(ع) نیز تا یک ماه آینده به شبکه سراسری برق متصل می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi