شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در زنجان

به گزارش کرونا از زنجان، حجت الاسلام محسن جعفری، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج توسط دارالقرآن بسیج معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.  معاون تعلیم و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93775
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

کرونا :

آغاز ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در زنجان

به گزارش کرونا از زنجان، حجت الاسلام محسن جعفری، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج توسط دارالقرآن بسیج معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

 معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی ویژه خواهران و برادران برگزار خواهد شد،گفت: رشته خانوادگی از سال گذشته به مسابقات قرآن بسیج افزوده شده است که این رشته در نخستین دوره با استقبال بالای خانواده‌ها روبرو شد.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقه در ۵ مرحله مساجد و پایگاه‌ها (حوزه‌ای)، مرحله شهرستانی (ناحیه‌)، مرحله استانی، مرحله ارزیابی کشوری (نیمه‌نهایی) و مرحله نهایی کشوری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جعفری هدف از برگزاری این مسابقات را انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به منظور رونق دادن به آموزش‌های قرآنی از طریق برگزاری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم دانست و خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر و نحوه ثبت‌نام  از طریق سامانه quranbsj.ir اقدام کنند و یا عدد یک را به شماره ۶۶۰۰۰۵ ارسال کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi