شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش کرونا ، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در سومین روز از همایش آموزشی – توجیهی کارشناس مسؤولان مدارس و مراکز غیردولتی که در اردوگاه شهید منتظری شهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد شهدای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93751
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

کرونا :

شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش کرونا ، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در سومین روز از همایش آموزشی – توجیهی کارشناس مسؤولان مدارس و مراکز غیردولتی که در اردوگاه شهید منتظری شهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد شهدای فرهنگی و دانش‌آموز اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می‌شود. 

وی با تأکید بر اینکه اکثر مدارس غیردولتی شهریه تأییدی را دریافت می‌کنند، ادامه داد: در مجموع شاید نیم درصد مدارس غیردولتی مشکلات دریافت شهریه دارند اما همان میزان در رسانه‌ها پررنگ می‌شود. 

محمودزاده با تأکید بر اینکه شهریه مدارس غیردولتی در تابلوی اعلانات مدرسه نصب می‌شود، گفت: امسال نظارت گسترده بر روند ثبت‌نام و فعالیت مدارس غیردولتی داریم که در حال حاضر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برنامه‌ریزی شده است، افزود: تفاهم‌نامه‌هایی با بخش گزینش آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان امضا کرده‌ایم که برنامه‌های آن در دست انجام است. 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: در نظر داریم در سال آینده شهریه مدارس غیردولتی را در اسفند ماه همزمان با پیش‌ثبت‌نام اعلام کنیم البته بحث دستمزد و اجاره‌بها را داریم که در ماه‌های ابتدایی هر سال مشخص می‌شود و این موضوع را تلاش می‌کنیم تا مدیریت کنیم. 
پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi