شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

قطعی 10 ساعته آب شهر دهدشت/ بهره‌برداری از خط انتقال جدید آب شرب

به گزارش کرونا از یاسوج، علی محمد غریبی گفت: آب تمامی مناطق و محلات شهر دهدشت بعلت لزوم وارد مدار بهره برداری نمودن خط انتقال جدید قطع می شود. سخنگوی شرکت آبفا استان اظهار داشت: این قطعی آب برنامه ریزی شده از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ دوشنبه شب مورخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93730
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

کرونا :

قطعی 10 ساعته آب شهر دهدشت/ بهره‌برداری از خط انتقال جدید آب شرب

به گزارش کرونا از یاسوج، علی محمد غریبی گفت: آب تمامی مناطق و محلات شهر دهدشت بعلت لزوم وارد مدار بهره برداری نمودن خط انتقال جدید قطع می شود.

سخنگوی شرکت آبفا استان اظهار داشت: این قطعی آب برنامه ریزی شده از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ دوشنبه شب مورخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ و به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.

وی ضمن عذر خواهی از مردم گفت: انتظار داریم مردم عزیز شهر دهدشت از مصارف غیر ضرور آب جدا پرهیز کرده و با پیش بینی ذخیره آب کافی و صرفه جویی در مصرف آب، در ساعاتی که قطعی وجود دارد آبفا را  در اجرای کامل تعمیرات همراهی کنند.

وی بیان کرد: بروز افت فشار آب در شبکه توزیع تمامی مناطق و محلات شهری تا ساعاتی پس از وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال مورد نظر دور از انتظار نمی باشد و نکته مهم اینکه هیچ گونه نیازی به دستکاری کنتور و یا شیرهای آب توسط مشترکین نیست.

غریبی عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی گرم نقطه جغرافیایی مورد نظر (شهر دهدشت) در این برهه از زمان، عملیات کاری مورد نظر با به میدان آوردن تمامی امکانات کاری و پشتیبانی مدیریت ستادی و حتی بکار گرفتن نیروی انسانی و امکانات بخش های خصوصی انجام می گیرد.

سخنگوی آبفای کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار داریم با توجه به انجام عملیات در بستر مسیر سواره رو و خیابان اصلی، حد فاصل تپه نورالشهداء تا چهار راه هلال احمر، تمامی رانندگان و سرنشینان وسائط نقلیه سبک و سنگین و بویژه موتورسواران و همچنین عابرین پیاده، نهایت دقت و همکاری لازم پیرامون رعایت نکات ایمنی و دوری از محل انجام کار و عدم ورود به محیط و میدان عملیات کاری را مد نظر داشته تا مشکل و خللی در انجام امور کاری بوجود نیاید.

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 200 میلیارد تومان طرح در گچساران/ برگزاری جشن بزرگ میدان انقلاب
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi