جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهسازی، تکمیل و ساخت ۳ جاده در «خنج» به پایان رسید/ ساخت و ترمیم ۱۴۲ کیلومتر راه در دست اجرا است

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از ساخت و ترمیم ۱۴۲ کیلومتر راه در دست اجرا و بهسازی، تکمیل و ساخت ۳ جاده در «خنج» خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93496
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بهسازی، تکمیل و ساخت ۳ جاده در «خنج» به پایان رسید/ ساخت و ترمیم ۱۴۲ کیلومتر راه در دست اجرا است

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به انجام پروژه‌های راه در استان، عنوان کرد: قطعه دوم راه روستایی باغان – کورده به طول ۷ کیلومتر بهسازی و راه فرعی دیگ‌اشکن (خنج – کاریان) به طول ۵ کیلومتر تکمیل شد.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز اضافه کرد: همچنین روکش آسفالت خنج – محمله به طول ۴۵ کیلومتر با پیشرفت ۲۵ درصدی، بهسازی راه روستایی باغان – کورده به طول ۸۰ کیلومتر با پیشرفت ۲۰ درصدی و احداث راه روستایی ارد – مز به طول ۱۷ کیلومتر با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال اجراست.

وی اضافه کرد: راه روستایی شنایز غربی نیز به طول یک کیلومتر ساخته شد. این طرح‌ها با حمایت‌ها و پیگیری‌های انجام شده و با تلاش‌های مسئولان اداره کل راه و شهرسازی لارستان و شهرستان خنج اجرا شده و در حال اجراست.

حسین زاده افزود: از سال ۹۹ تا ۱۴۰۱، سه هزار و ۱۵۴ ابنیه فنی در شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم تعمیر شده است که تعداد زیادی از آن‌ها در شهرستان خنج بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi