جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعهد اشتغال کهگیلویه و بویراحمد ایجاد بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی است

حمیدرضا واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص تعهد اشتغال استان طی سال جاری گفت: تعهد اشتغال امسال استان ۱۰ هزار و ۱۸۰ فرصت شغلی است. مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برنامه‌های استان برای تحقق این میزان فرصت شغلی گفت: بخشی از تعهد اشتغال استان از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93466
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

کرونا :

تعهد اشتغال کهگیلویه و بویراحمد ایجاد بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی است

حمیدرضا واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص تعهد اشتغال استان طی سال جاری گفت: تعهد اشتغال امسال استان ۱۰ هزار و ۱۸۰ فرصت شغلی است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برنامه‌های استان برای تحقق این میزان فرصت شغلی گفت: بخشی از تعهد اشتغال استان از طریق فرصت‌های شغلی ایجاد شده بخش‌های اقتصادی و عمرانی پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: بخش دیگری از تعهد هم از محل تسهیلاتی که در راستای بهبود فضای کسب و کار به استان اختصاص داده می‌شود ایجاد خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: تعهد اشتغال استان در سال گذشته ۱۳ هزار و ۵۲۰ فرصت شغلی بود که بیش از ۹۵ درصد آن به وسیله ثبت اطلاعات اشتغال مستقیم و تسهیلات خود اشتغالی محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: از تعهد ۱۳ هزار و ۵۲۰ فرصت شغلی سال گذشته ۱۲ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شد و در میان پنج استان اول کشور قرار گرفتیم.

این مسئول با بیان اینکه دومین استان کشور به لحاظ کاهش نرخ بیکاری بودیم، افزود: فرصت‌های شغلی مستلزم نظارت هستند لذا حجم نظارت‌ها با گذشته قابل قیاس نیست و افزایش داشته است اما اگر روند نظارت بر تسهیلات اصلاح نشود انحراف در تسهیلات همچنان وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi