یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای تامین امکانات و تجهیزات ادارات هلال احمر دلیجان و محلات

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی هم با رئیس جمعیت هلال احمر داشتم که در این دیدار نیز پیرامون رفع مشکل ادارات هلال احمر حوزه انتخابیه و تامین امکانات و تجهیزات برای امدادگران محلات و دلیجان صحبت شد تا اقدام لازم انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93408
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیگیری برای تامین امکانات و تجهیزات ادارات هلال احمر دلیجان و محلات

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با سرپرست وزارت صمت داشتم که در این دیدار نیز پیرامون صنعت حوزه انتخابیه و راه اندازی کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: همچنین دیداری هم با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور داشتم که در این دیدار پیرامون موضوعات مربوط به این سازمان پرداخته شد تا مشکلات موجود برطرف شوند. 

نماینده مردم دلیجان و محلات عنوان کرد: در روزهای آتی نیز وزیر کار به شهرستان های محلات و دلیجان سفر خواهد کرد و بازدیدی از کارخانجات و پروژه های مربوطه خواهد داشت تا از نزدیک در جریان کاستی ها و کمبودها قرار بگیرد و پس از آن نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با رئیس جمعیت هلال احمر داشتم که در این دیدار نیز پیرامون رفع مشکل ادارات هلال احمر حوزه انتخابیه و تامین امکانات و تجهیزات برای امدادگران محلات و دلیجان صحبت شد تا اقدام لازم انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi