شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر وزیر کار به محلات و دلیجان؛ تخصیص اعتبار برای پروژه های در حال ساخت حوزه انتخابیه

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: در روزهای اخیر وزیر کار سفری به شهرستان های حوزه انتخابیه داشتند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های مربوط به وزارتخانه قرار گرفتند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93336
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

سفر وزیر کار به محلات و دلیجان؛ تخصیص اعتبار برای پروژه های در حال ساخت حوزه انتخابیه

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر وزیر کار سفری به شهرستان های حوزه انتخابیه داشتند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های مربوط به وزارتخانه قرار گرفتند.

وی افزود: وزیر کار در این سفر از خانه امید بازنشستگان، مجموعه صدف شهرستان،ورزشگاه کارگران، خانه سالمندان و … بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند تا اقدامات لازم را انجام دهند همچنین براساس وعده داده شده مقرر شد مشکلات این مجموعه ها برطرف شوند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: همچنین وزیر کار از کلینیک تخصصی در حال احداث تامین اجتماعی شهرستان محلات بازدید کرد و در جریان روند احداث و مراحل تکمیل این کلینیک تخصصی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس گفت: احداث این کلینیک براساس وعده داده باید تا دو سال دیگر به اتمام برسد اما با اعتباری که وزیر کار برای این پروژه در نظر گرفتند امیدواریم که در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi