شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با مدیرعامل آب و فاضلاب کشور/ پیگیری در جهت رفع مشکل پروژه های این سازمان در بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور داشتم که در این دیدار پیرامون مسائل آب و فاضلاب شهرستان بروجرد مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم برای حل مشکلات در این بخش برطرف شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93330
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

دیدار و گفت و گو با مدیرعامل آب و فاضلاب کشور/ پیگیری در جهت رفع مشکل پروژه های این سازمان در بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور داشتم که در این دیدار پیرامون مسائل آب و فاضلاب شهرستان بروجرد مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم برای حل مشکلات در این بخش برطرف شود.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده کلنگ زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای چگنی کش به زمین زده شد تا توانسته باشیم با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان خدمتی به جوانان این روستا کرده باشیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: اخیرا نیز بازدیدی از روند تکمیل ورزشگاه چند منظوره مسکن مهر داشتیم تا کاستی های موجود بررسی و اقدامات لازم برای حل مشکل این پروژه در سطح کلان انجام شود. این ورزشگاه که سالها به صورت نیمه کاره رها شده بود با پیگیری های انجام شده و حمایت دولت پیشرفت ۶۰ درصدی داشته و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین از مسکن شهرآرا هم بازدیدی به عمل آمد تا آخرین وضعیت عملیات اجرایی این پروژه مورد بررسی قرار گیرد که در صورت نیاز به پیگیری برای تکمیل پروژه اقدام لازم انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi