پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

زمان و مکان سی وچهارمین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام  علی وحدانی‌فر در جلسه ستاد بزرگداشت سی و چهارمین ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام (ره) یک شخصیت تاثیرگذار دینی- سیاسی در جوامع بود. امام جمعه کهگیلویه افزود: ایشان با شخصیت عارف، عابد و زاهد بودن خویش، اما مبارز سیاسی و ایستادگی می‌کرد. وی با بیان این‌که اگر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93216
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

زمان و مکان سی وچهارمین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در دهدشت

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام  علی وحدانی‌فر در جلسه ستاد بزرگداشت سی و چهارمین ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام (ره) یک شخصیت تاثیرگذار دینی- سیاسی در جوامع بود.

امام جمعه کهگیلویه افزود: ایشان با شخصیت عارف، عابد و زاهد بودن خویش، اما مبارز سیاسی و ایستادگی می‌کرد.

وی با بیان این‌که اگر نگاه به اندیشه فکری و سیاسی امام داشته باشیم در غرب او را بهتر می‌شناسند گفت: در اجرای برنامه‌های ارتحال ایشان، جهت انتقال آرمان و مفاهیم وی، میدان را به جوانان بسپاریم.

وی افزود: باید در معرفی حضرت امام(ره) به نسل جوان تلاش بیشتری داشته باشیم.

سید علی‌اصغر پوربهشت نیز در این جلسه از اعزام کاروان به مرقد مطهر حضرت امام(ره) در روز جمعه خبر داد و گفت: هم‌چنین برنامه‌های دیگر جهت گرامیداشت یاد امام و شهدای ۱۵ خرداد در سطح شهرستان و بخش‌ها برگزار خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با بیان این‌که هر چه داریم از برکت نام امام هست گفت: بر همه ماها فرض است که به عنوان یک تکلیف در بحث فضاسازی محیط پیرامون خود برنامه‌هایی برای این مدت برگزار کنیم.

به گزار‌ش فارس، مقرر شد برنامه‌های فرهنگی دیگری توسط هیئات مذهبی، بنیاد مهدویت، آموزش وپرورش، اداره ارشاد و بنیاد شهید به مناسبت سالگرد ارتحال امام و شهدای ۱۵ خرداد در شهرستان برگزار شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi