شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

توقیف ۸۸ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی

به گزارش کرونا از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بخشی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح سه روزه مقابله با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت قاچاق، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به ۸۸

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93210
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

کرونا :

توقیف ۸۸ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی

به گزارش کرونا از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بخشی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح سه روزه مقابله با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت قاچاق، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به ۸۸ دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها، ۱۰۷ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق، ۱۷۴ رأس احشام قاچاق و چهار هزار و ۹۵۰ قطعه طیور به ارزش ۳۶ میلیارد ریال را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح ۵۶ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تصریح کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه برخورد با خودروهای شوتی و حامل فرآورده‌های ملی در چهارچوب قانون با قانون‌شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی همچنین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری را مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از منازل خالی از سکنه در شهرستان بیرجند دریافت کردند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بخشی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی و با رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از منزل، سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های مکشوفه را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

تصمیمات خوب برای محرومیت‌زدایی دیشموک/ از انتقال آب رودسمه تا کارخانه فرآوری نیترات
دنبال کنید

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست چنانچه از فعالیت غیرمجاز اشخاصی در این زمینه مطلع هستند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۳۶۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi