دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

توسعه دانشکده فنی و مهندسی میانه با اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله اول

نماینده مردم میانه در مجلس از توسعه دانشکده فنی و مهندسی میانه  با اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله اول خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93188
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

توسعه دانشکده فنی و مهندسی میانه با اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله اول

مهدی اسماعیلی در گفت و گو  با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه دانشکده فنی و مهندسی میانه، عنوان کرد: در راستای توسعه فضای دانشکده فنی و مهندسی میانه و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم در راستای افزایش رشته و دانشجو، بازدیدی از این دانشکده به عمل آمد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله نخست از میزان ۳۰۰ میلیارد اعتبارات مصوب که با پیگیری‌های مستمر نمایندگان و فرماندار شهرستان میانه و نیز مساعدت رئیس دانشگاه تبریز، جهت تکمیل ساختمان جدید این دانشکده انجام شده است، از پیشرفت ۹۰ درصدی و همچنین احداث ساختمان خوابگاه این دانشکده خبر داد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه تقویت بنیه این دانشکده با استفاده از ظرفیت‌های کشوری و استانی طی سالیان اخیر سبب افزوده شدن رشته مهندسی صنایع در این دانشکده شده است.

وی اضافه کرد: پیگیری مسائل مربوط به توسعه محوطه این دانشکده با همکاری اداره منابع طبیعی و رئیس دانشکده فنی و مهندسی میانه از دیگر موضوعات این بازدید بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی یادآور شد: دانشکده فنی و مهندسی میانه در حال حاضر زیر نظر دانشگاه سراسری تبریز با ۶۵۰ دانشجو در رشته های مهندسی مکانیک و کامپیوتر فعالیت می کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi