جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسریع در روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی فسا اولویت و مطالبه به حق مردم این شهرستان است

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهم مسائل، مشکلات و مطالبات شهرستان فسا درخصوص وضعیت راه‌های ارتباطی و مسکن ملی، استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حل مشکلات حوزه راه های مواصلاتی فسا و تسریع در اتمام این پروژه ها در مناطق حادثه خیز شهرستان را ضروری دانست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93038
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تسریع در روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی فسا اولویت و مطالبه به حق مردم این شهرستان است

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی  به منظور پیگیری مطالبات مردم شهرستان فسا در حوزه راه و مسکن، جلسه‌ی مشترکی با صفرپور فرماندار ویژه شهرستان فسا و طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس برگزار کرد.

در این نشست نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهم مسائل، مشکلات و مطالبات شهرستان فسا درخصوص وضعیت راه‌های ارتباطی و مسکن ملی، استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حل مشکلات حوزه راه های مواصلاتی فسا و تسریع در اتمام این پروژه ها در مناطق حادثه خیز شهرستان را ضروری دانست.

فیروزی در این نشست در راستای سفرهای متعدد مدیرکل راه و شهرسازی به شهرستان فسا و با عنایت به مصوبات سفر استاندار فارس به شهرستان فسا، بر اجرایی شدن مصوبات این سفرها با توجه به اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های جاده های فسا به جهرم به ویژه حدفاصل روستای دستجه به صحرارودو سه راهی صحرارود و جاده فسا به داراب تاکید کرد.

وی در ادامه با توجه به اختصاص منابع لازم برای حل مشکل پروژه سه راهی روستای صحرارود، خواستار رفع موانع پیش رو توسط اداره کل راه و شهرسازی شد تا این پروژه هر چه سریعتر اجرایی شود.

همچنین در این جلسه موضوع تسریع در اجرای طرح مسکن ملی شهر ستان فسا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و روند اجرای این طرح و مشکلات و موانع آن مورد بررسی قرار گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi