جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی از عدم اختصاص تانکر آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با اشاره به حضور معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب  فاضلاب کشور در استان خراسان شمالی و بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب استان، عنوان کرد: در این بازدیدها نسبت به عدم اختصاص تانکر به مناطق دارای تنش آبی با وجود دستور صریح وزیر نیرو در این خصوص انتقاد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93034
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به دعوت خود از معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب  فاضلاب کشور و بازدید از پروژه‌های خراسان شمالی، عنوان کرد: در این سفر از مناطق دارای تنش آبی شهرستان راز و جرگلان، مانه و سملقان بازدید به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها نسبت به عدم اختصاص تانکر به مناطق دارای تنش آبی با وجود دستور صریح وزیر نیرو در این خصوص  انتقاد شد. 

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه انتقال آب پلنگ‌دره برای تأمین آب بجنورد، تجهیز ۲ حلقه چاه علی آباد بجنورد، تجهیز و اجرای خط انتقال چاه آهکی ۴ بجنورد، آبرسانی به روستاهای حاشیه شهر بجنورد برج، کلاته یاور، سندل آباد، مجتمع آبرسانی از چاه کلاته نقی برای ۹ روستای بجنورد، برق رسانی و  تجهیز دو‌حلقه چاه جدید در کلاته نقی، اجرا  و‌ اصلاح خط انتقال چاه های کلاته نقی به مخزن ۱۰۰۰۰ هزار ارکان از جمله بازدیدها و اقدامات صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: مجتمع آبرسانی منطقه  کهنه جلگه دهستان شیرین سو و ۶۷ روستای بجنورد، مانه و سملقان در حال اجرا توسط قرارگاه امام حسن(ع)، اجرای خط انتقال ۵ حلقه چاه آب شهر آشخانه نیز از دیگر موارد مطروحه بود.

وحیدی یادآور شد: مجتمع آبرسانی پرسه‌سو در شهرستان راز و جرگلان که شامل یکه صعود، راز و ۵۷ روستای این شهرستان می‌شود و  اصلاح ۴ کیلومتر خط انتقال کرنخ، آبرسانی جاجرم‌ و گرمه از دیگر موارد عنوان شده به شمار می‌‎آید.

بازار برنج باید توسط اتحادیه‌های تخصصی کشاورزان مرتبط کنترل شود/ ممنوعیت واردات برنج باعث ساماندهی این بازار می‌شود
دنبال کنید

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی، تکمیل مخزن ۲۰۰۰ راز، تخصیص اعتبار جهت حفر یک حلقه چاه در شهر راز برای رفع کمبود آب این شهر، مجتمع آبرسانی شیرین دره به روستاهای بجنورد، مانه و سملقان(منطقه کسبایر)، حفر، تجهیز و انتقال آب چاه‌های منطقه قره میدان آشخانه، آوا، قاضی و ۱۸ روستا و ساخت تعدادی از مخازن آب روستایی و رفع مشکلات سایر روستاها در حوزه های انتخابیه را از دیگر موارد مطرح شده در سفر معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب  فاضلاب کشور به استان خراسان شمالی برشمرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi