شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در قزوین برگزار می‌شود

ساسان کرمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: برنامه‌های امسال دهه کرامت با محور اجتماعی و عمومی شدن برنامه‌ها برگزار می شود و مخاطب برنامه‌ها همه جامعه هستند. وی افزود: جشن‌های زیر سایه خورشید به دنبال ایجاد جریان زیارت در سراسر کشور و ارتباط با امام رئوف است. کاروان‌های زیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92873
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کرونا :

جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در قزوین برگزار می‌شود

ساسان کرمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: برنامه‌های امسال دهه کرامت با محور اجتماعی و عمومی شدن برنامه‌ها برگزار می شود و مخاطب برنامه‌ها همه جامعه هستند.

وی افزود: جشن‌های زیر سایه خورشید به دنبال ایجاد جریان زیارت در سراسر کشور و ارتباط با امام رئوف است. کاروان‌های زیر سایه خورشید نمادهایی مانند پرچم‌های گنبد نورانی و بسته‌های متبرک رضوی را برای عاشقان آن حضرت به ارمغان می‌آورند و خادمان امام رئوف هم، نواهایی که زائران در حرم می‌شنوند را برای علاقه‌مندان زمزمه می‌کنند.

مسئول ستاد جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید استان قزوین خاطرنشان کرد: افزایش سطح همدلی ملی، ایرانی و اسلامی و نزدیک شدن دل های آحاد جامعه از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های این ایام است.

جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در قزوین برگزار می‌شود 3

کرمی تصریح کرد: جشن بزرگ مردمی «زیر سایه خورشید» همزمان با شب ولادت امام رضا علیه السلام سه شنبه ۹ خرداد ماه از ساعت ۲٠ با حضور چهره های ملی و استانی در ورزشگاه شهید بابایی با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و همکاری شورای شهر، شهرداری، فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان، امور جوانان، سپاه و تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi