پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جامعه اسلامی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام به نمادسازی نیاز دارد

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس در جلسه شورای فرهنگ عمومی قرچک گفت: امروز جامعه اسلامی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام، به نمادسازی نیاز دارد و ۱۵ خرداد به عنوان یک نماد می‌تواند به مقابله باتوطئه فرهنگی دشمن آید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92727
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی قرچک گفت: امروز جامعه اسلامی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام، به نمادسازی نیاز دارد و ۱۵ خرداد به عنوان یک نماد می‌تواند به مقابله باتوطئه فرهنگی دشمن آید.

وی افزود: دیار ۱۵خرداد شناسنامه منطقه است و زمانی که رهبر معظم انقلاب در این منطقه حضور پیدا کردند اظهار داشتند که اینجا دیار پاکان است، من به مردم این منطقه ادای احترام می کنم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: خون پاک شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در شهرستان قرچک به زمین ریخته شده ولی در این شهرستان نماد و یادمان در خور شأن و جایگاه این شهدا وجود ندارد و باید هنرمندان و مسئولان برای اجرای این یادمان پیش‌قدم شوند.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ و بر اساس اسناد و شواهد موجود، ۴ تا ۵ هزار نفر برای حمایت از امام و مرجعیت شیعه، خودجوش حرکت عظیم خود را آغاز کردند ، تفکری که باعث آن حرکت عظیم و اثربخش شد، باید به جوان و آینده ساز کشور منتقل شود.

وی یادآور شد: برای مقابله با توطئه دشمنان قسم خورده نظام، جامعه به نهادسازی و نمادسازی نیاز دارد که قیام خونین ۱۵ خرداد ظرفیت تبدیل شدن به یک نماد ملی و حماسی را دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi