شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور؛ پیگیری جهت تصویب طرح جامع منطقه ویژه سلامت شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اخیرا به همراه استاندار نشستی با آقای  عبدالملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد داشتیم که در این دیدار پیرامون مناطق آزاد و اقتصادی فارس بحث و بررسی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92667
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا به همراه استاندار نشستی با آقای عبدالملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد داشتیم که در این دیدار پیرامون مناطق آزاد و اقتصادی فارس بحث و بررسی شد.

وی افزود: از مواردی که در این نشست مطرح شد می توان به تسریع در تصویب طرح جامع منطقه ویژه سلامت شیراز  و سایر مناطق ویژه استان وهمچنین تسریع در فراهم سازی مقدمات آغاز بکار مناطق ویژه اقتصادی غیرفعال فارس اشاره کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: عبدالملکی ضمن تماس های تلفنی با زیرمجموعه ها و دریافت آخرین اخبار از موضوعات مطرح شده قول مساعد دادند تا موارد مطرح شده در اسرع وقت انجام شوند و ما نیز امیدواریم که این موضوعات در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسند تا شاهد یک تحولی در منطقه باشیم.

قادری گفت: اخیرا نیز به منظور حل مشکل مدرسه خیرساز واقع در شهر شیراز به همراه شهردار منطقه چهار و ریاست ناحیه یک در این مجموعه حضور یافتیم تا از نزدیک پیگیر موضوعات آن شویم و در راستای حل مشکلات آن اقدام اساسی انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi