پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

درخواست‌های فرماندار و رئیس شورای شهر سی‌سخت از ضرغامی/ مطالبه‌گری خبرنگار نزد وزیر

به گزارش کرونا از سی سخت، فرماندار دنا و رئیس شورای اسلامی سی سخت در سفر وزیر گردشگری به شهر توریستی سی سخت هر کدام خواسته هایی داشتند. درخشان زاده فرماندار دنا در سفر وزیر گردشگری به سی سخت گفت: شهر توریستی سی سخت بهشت گمشده در جنوب ایران است که جاذبه های طبیعی گردشگری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92583
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

کرونا :

درخواست‌های فرماندار و رئیس شورای شهر سی‌سخت از ضرغامی/ مطالبه‌گری خبرنگار نزد وزیر

به گزارش کرونا از سی سخت، فرماندار دنا و رئیس شورای اسلامی سی سخت در سفر وزیر گردشگری به شهر توریستی سی سخت هر کدام خواسته هایی داشتند.

درخشان زاده فرماندار دنا در سفر وزیر گردشگری به سی سخت گفت: شهر توریستی سی سخت بهشت گمشده در جنوب ایران است که جاذبه های طبیعی گردشگری که دارد سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران است که این مهم باعث رونق کسب و کار برای اهالی این شهر و روستاهای اطراف است که اگر نگاه ویژه ای به این شهر شود صنعت گردشگری استان شکوفا خواهد شد.

درخشان زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر سی سخت یک شهر توریست پذیر و گردشگری است متاسفانه اداره گردشگری در شهرستان دنا نداریم و فقط یک نمایندگی است که از شما مقام عالی خواستاریم که اداره گردشگری شهرستان دنا را در برنامه کاری خود قرار دهید.

تقی زاده رئیس شورای اسلامی سی سخت در این سفر خطاب به ضرغامی گفت: آوازه شهر توریستی سی سخت در کل کشور پیچیده است و چشمه ساران و کوهها و جاذبه های گردشگری این شهر خود نشان از این مهم دارد که مردم شهر سی سخت خواستار یک فرمانداری ویژه برای شهر سی سخت هستند و این خواسته به حق مردم شهر سی سخت است.

خبرنگار فارس در سی سخت هم مطالبه‌ای از ضرغامی داشت و گفت: بیش از چهار سال است که شهر توریستی سی سخت از نعمت اولیه  آنتن دهی موبایل و اینترنت در مناطق گردشگری در رنج و عذاب است و باعث مشکلات فراوانی برای صاحبان کسب و کار گردشگری و گردشگران شده است و تا کنون مسئولین هیچ ترتیب اثری نداده اند.

پایان پیام/

انتقاد از مدیرعامل آبفا در شورای اداری چاروسا/ داربام: پروژه 150 میلیونی چرا تکمیل نمی‌شود؟
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi