جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهمترین موضوعات اثرگذار در ازدواج و ازدیاد جمعیت فراهم بودن فرصت شغلی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: مهمترین موضوعات اثرگذار در ازدواج و ازدیاد جمعیت فراهم بودن فرصت شغلی است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92481
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

مهمترین موضوعات اثرگذار در ازدواج و ازدیاد جمعیت فراهم بودن فرصت شغلی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابائی نماینده مردم همدان و فامنین و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: انتقاد و ایراد گرفتن دشوار نیست ولی انجام کار، امری سخت و دشوار است که مرد میدان می خواهد.

وی اضافه کرد: ۷۰ طرح ملی از جمله بیمارستان، موزه منطقه، ایجاد خط ریلی و مرکز ملی سرطان در همدان در حال اجرا است که از منتقدان و دلسوزان استان انتظار می رود در روند اجرای این طرح های سخت به جای نقد موانع پیش رو را رفع کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید بود که این شعار با افزایش تولید محقق می شود و افزایش تولید مستلزم نیروی کاری است.

حاجی بابایی ادامه داد: در گذشته جوانان به درب کارخانجات برای یافتن شغل مراجعه می کردند اما هم اینک مدیران کارخانه ها دنبال نیروی کاری هستند تا نه به عنوان کارگر بلکه در قامت اُپراتور در واحدها فعال شوند.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعات اثرگذار در ازدواج و ازدیاد جمعیت فراهم بودن فرصت شغلی است که هم اینک بسیاری از واحدها در حال افزایش خط تولید و نیازمند کارگر هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در کنار فرهنگسازی برای فرزندآوری باید زمینه بازدید جوانان از واحدهای تولیدی استان و زمینه اشتغال جوانان در این واحدها فراهم شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه هم اینک شرایط ازدیاد جمعیت سخت است و باید زمینه را برای این امر مهم مهیا کرد گفت: کشور یکپارچه برای جوانی جمعیت بسیج شده به گونه ای که قرارگاه عملیاتی برای آن تشکیل شده است.

وی افزود: جلسات مستمری به ریاست استاندار همدان برای جوانی جمعیت برگزار شده است که تنها در نشست صبح امروز ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی در کمتر از سه سال برای افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به تایید رسید./

پایان پیام

یک میلیون فرصت‌ شغلی سال ۱۴۰۱ ایجاد می‌شود/ افزایش سطح جذب نیرو در بنگاه‌های اقتصادی فعال
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi