شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال برای احداث سد شصتکلاته گرگان

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس از تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال برای احداث سد شصتکلاته گرگان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92478
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال برای احداث سد شصتکلاته گرگان

به گزارش خبرگزارى خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی گفت: نیاز آب گرگان در پیک مصرف هزار و ۹۱۴ لیتر برثانیه است که اکنون حدود ۵۲۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب وجود دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: قرار است تا ۲ ماه آینده ۱۶۵ لیتر بر ثانیه از طریق حفر کانال‌های جدید به ظرفیت تولید آب گرگان افزوده شود.

وی بیان کرد: تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال برای احداث سد شصتکلاته گرگان که توان تامین ۲۵ درصد آب مرکز استان را دارد، اخذ مجوز و تامین هزینه احداث و حفر ۲۰ حلقه چاه برای حل بحران و رفع تنش آبی، تخصیص هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل سدنرماب، اخذ مجوز آب شیرین‌کن برای تامین آب شرب استان، تخصیص ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت رفع بحران تنش آبی در استان، تخصیص ۱۴۵ میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای پروژه‌های مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب گرگان، بخشی از تلاش‌ها برای حل مشکل کم‌آبی گرگان است.

سنگدوینی در خصوص آخرین اقدامات در خصوص تجهیز هتل ورزش مرکز استان که تاکنون چندین بار افتتاح شده، گفت: تجهیز این مکان و تعویض چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی گرگان، از طرح‌ها و برنامه‌هایی است که برای مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به استان در نظر گرفته شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi