یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در نظر گرفتن رقمی به صورت مستقل برای اجرای طرح فراز از منابع ملی برای ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از خسارت سرمازدگی باغ‌های انگور شهرستان ملایر، گفت: مقرر شد که رقمی به صورت مستقل برای اجرای طرح فراز از منابع ملی برای شهرستان ملایر در نظر گرفته شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92454
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

در نظر گرفتن رقمی به صورت مستقل برای اجرای طرح فراز از منابع ملی برای ملایر

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از خسارت سرمازدگی باغ‌های انگور شهرستان ملایر، گفت: مقرر شد در نخستین جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور وزرای جهاد کشاورزی و نیرو، تدابیر خوبی برای رفع مشکل سرمازدگی باغ‌های ملایر اندیشیده شود.

وی افزود: رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و معاونان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو و حدود ۱۰ نفر از مدیران ارشد و معاونان ۲ وزارتخانه، سازمان‌های تابعه همچون جنگلها، مراتع و آبخیزداری، تعاون روستایی و شرکت منابع آب ایران و دستگاه‌های مختلف امروز به ملایر سفر کردند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم هدف اصلی از این بازدید را شناسایی مزیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان ملایر و اتخاذ تدابیر لازم برای موضوع سرمازدگی باغ‌های انگور، گردو و آلبالوی ملایر عنوان کرد.

آزادیخواه ادامه داد: در سرمازدگی اخیر شاهد این بودیم که بخش‌هایی از باغ‌های انگور که به طرح فراز تبدیل شدند، آسیب جدی ندیدند و این نشان داد چنانچه طرح فراز اجرا شود، باغ‌های انگور از سرمازدگی حتمی در امان خواهند بود.

وی بیان کرد: در بازدید امروز تصمیم بر این شد که رقمی به صورت مستقل برای اجرای طرح فراز از منابع ملی برای شهرستان ملایر در نظر گرفته شود و از همین امسال عملیات تبدیل باغ‌های سنتی به طرح فراز اجرا شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi