پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری مجلس در خصوص صدور اسناد مالکیت صنایع در واحدهای صنعتی

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی گفت: صدور اسناد مالکیت صنایع در واحدهای صنعتی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری‌ است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92451
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری مجلس در خصوص صدور اسناد مالکیت صنایع در واحدهای صنعتی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی گفت: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مهمترین نهاد تصمیم سازی بین دولت و بخش خصوصی است و نقش بارزی در رفع مشکلات بخش خصوصی داشته است.

وی افزود: نیاز است برگزاری این نشست‌ها به گونه‌ای باشد که نمایندگان مجلس امکان حضور داشته باشند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: صدور اسناد مالکیت صنایع در واحدهای صنعتی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری‌ است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده، بانک‌ها از پذیرش برگه واگذاری اراضی به واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی برای پرداخت وام خودداری می‌کنند.

کریمی اظهار کرد: در گذشته وام با برگه‌های واگذاری به صنعتگران پرداخت می‌شد و نیاز است این مهم توسط مسئولان مورد پیگیری قرار گیرد.

وی ادامه داد: تصمیمات آنی دستگاه‌های اجرایی از جمله مشکلات بخش خصوصی است و این مهم موجب شده تولیدکنندگان با مشکل مواجه شوند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است تصمیماتی که توسط دستگاه‌های اجرایی اخذ می‌شود به موقع به مردم اطلاع رسانی شود تا آنان نیز بتوانند به موقع تصمیم گیری کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi