پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

لایروبی قنوات در دلیجان با مشکلات مواجه است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات شهرستان دلیجان، گفت: لایروبی قنوات در دلیجان با مشکلات مواجه است و لازم است وزیر دستور ویژه در این خصوص صادر کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92443
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

لایروبی قنوات در دلیجان با مشکلات مواجه است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی  نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات شهرستان دلیجان، گفت: باید وزیران در سفر به استان ها، رفع مشکلات و معضلات را در دستور کار قرار دهند و به نوعی سفری هدفمند و پربرکت برای مردم داشته باشند.

وی افزود: دولت سیزدهم مردمی و خدمتگزار است بنابراین حل مشکلات مردم باید سرفصل برنامه‌های تمام وزارتخانه‌ها باشد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به خرید زمین توسط برخی مسولان در دلیجان و محلات اشاره کرد و گفت: قرار نیست صاحب منصبان زمین بگیرند و به مردم بفروشند.

سلیمی افزود: با توسعه کشور مخالف نیستم اما با سبک واگذاری به افراد خاص مخالف هستیم.

وی به توانمندی‌های شهرستان دلیجان اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان وجود دارد که نمونه آن تولید ۵۰ درصد الیاف شیشه کشور است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیجان در تولید دام سبک و سنگین نسبت به سایر نقاط استان بالاتر است و در تولید محصولات زراعی و باغی نیز پیشرو هستند.

وی به مشکلات قنوات اشاره کرد و گفت: لایروبی قنوات در دلیجان با مشکلات مواجه است و لازم است وزیر دستور ویژه در این خصوص صادر کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت:مرغداران زمین خورده اند و کمتر از ۱۵ درصد جوجه ریزی شده چرا که در تامین نهاده‌های دامی مشکل دارند و این مهم باید در اسرع وقت چاره اندیشی شود.

سلیمی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: حمایت از تولید باید در دستور کار ویژه قرار گیرد. در دولت گذشته به تولیدکنندگان ایرانی یارانه ندادید اما از وارد کنندگان کالا حمایت می شد و این مسائل نباید در دولت مردمی تکرار شود.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی بسار شفاف است و در دولت هم باید همه و فعالیت‌ها شفاف باشد./

پایان پیام

پروژه فرآوری مواد معدنی در مشگین‌شهر با سرعت در حال تکمیل است
دنبال کنید

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi