پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آیت الله اعرافی

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با آیت الله اعرافی که مسئولان دستگاه‌های فرهنگی این استان نیز حضور داشتند گفت: حوزه های علمیه نقش بسیار مهمی در عرصه فرهنگ سازی داشته و این نقش همواره باید مورد توجه قرار گیرد. وی گفت: حوزه های علمیه استان نقش مهمی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92380
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

کرونا :

قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آیت الله اعرافی

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با آیت الله اعرافی که مسئولان دستگاه‌های فرهنگی این استان نیز حضور داشتند گفت: حوزه های علمیه نقش بسیار مهمی در عرصه فرهنگ سازی داشته و این نقش همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: حوزه های علمیه استان نقش مهمی در فرهنگ سازی مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما نیز در استانداری همکاری همه جانبه با آنها در زمینه های مختلف داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به مسئولان حوزوی استان و آیت الله اعرافی وعده داد تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات مدارس علمیه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و بتوان بخشی از مشکلات آنها را در این سفر برطرف کرد.

استاندار به سفر اول رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: متاسفانه تنها دو روز بعد از انتصاب بنده به عنوان استاندار این سفر صورت گیرد که موب شد تا نتوانیم به همه خواسته های خود دست یابیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi