شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث چند مرکز جامع سلامت در بجنورد

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به لزوم افزایش امکانات بهداشتی و درمانی در شهرهای محروم، گفت: سیاست دولت و مجلس رفع محرومیت این مناطق است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92286
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

احداث چند مرکز جامع سلامت در بجنورد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید محمد پاکمهر اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی در منطقه سیلی خوردند و در هر جبهه که وارد شدند، شکست را تجربه کردند.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از این شکست‌ها دشمن در حوزه تحریم اقتصادی وارد شد و برنامه آن ناامیدی مردم از طریق کوچک کردن سفره است.

وی با اشاره به شعار سال و لزوم برنامه ریزی هر سه قوه در این راستا، گفت: اقتصاد، فرهنگ، قوای نظامی و تسلیحاتی و جمعیت بخشی از مؤلفه‌های قدرت است که باید در تمامی آنها قوی شویم.

پاکمهر سرمایه انسانی و منابع طبیعی را دیگر مؤلفه‌های قدرت نام برد و بیان کرد: در حوزه اقتصاد دچتر مشکلاتی هستیم  لذا باید این حوزه را تقویت کنیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس با اشاره به افزایش امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان مانه و سملقان، بیان کرد: ساخت ۸ مرکز جامع سلامت در حال نهایی شدن است.

وی افزود: با نگاه محرومیت زدایی طی دولت سیزدهم، گازرسانی مناسبی در روستاهای خراسان شمالی اتفاق افتاده است.

پاکمهر در پایان با تاکید بر اینکه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان محقق شده است، گفت: ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی در این شهر یک گام مهم در رفع محرومیت است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi