پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت 22 بیمه صوری در شهرداری یاسوج/متخلفان بیمه یواشکی چه کسانی هستند؟

به گزارش کرونا از یاسوج؛ یکی از موضوعات مورد مناقشه بین برخی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با شهردار این شهر پرداخت لیست ۲۲ نفره افرادی است که برای آنها بیمه صوری و غیر قانونی واریز گردیده است. اعضای شورای شهر از شهردار سوال کرده بودند که درخصوص لیست ۲۲ نفره این افراد توضیح دهید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92262
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

آخرین وضعیت 22 بیمه صوری در شهرداری یاسوج/متخلفان بیمه یواشکی چه کسانی هستند؟

به گزارش کرونا از یاسوج؛ یکی از موضوعات مورد مناقشه بین برخی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با شهردار این شهر پرداخت لیست ۲۲ نفره افرادی است که برای آنها بیمه صوری و غیر قانونی واریز گردیده است.

اعضای شورای شهر از شهردار سوال کرده بودند که درخصوص لیست ۲۲ نفره این افراد توضیح دهید که شهردار هم گفته؛ با توجه به اینکه کارهای شهرداری به صورت حجمی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار می‌گردد و شرکت های پیمانکار طرف قرارداد موظف‌اند تنها برای نیروهای تحت امر خود که به صورت واقعی در شرکت فعالیت می کنند اقدام به واریز حقوق و مزایا و بیمه کنند.

برابر مفاد قرارداد هیچ پیمانکاری حق ندارد افراد خارج از فعالیت و حیطه کاری شرکت را مسئول بیمه قرار دهد لذا با توجه به گزارش‌های رسیده در خصوص تخلفات پیمانکار در این موضوع جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی ورود نیرو به بدنه شهرداری و سازمان های تابعه ایجاد تعهدهای استخدامی و صرفه و صلاح شهرداری، با دستور مستقیم اینجانب حوزه معاونت توسعه لیست افراد تحت امر شرکت های طرف قرارداد را با لیست بیمه واریزی پیمانکار بررسی و تطبیق داده شد و به پیمانکاران خاطی که اقدام به واریز بیمه صوری نموده بودند تذکر و اخطار و نامه کسر از صورت وضعیت و همچنین برخورد قانونی برابر مفاد قرارداد صورت پذیرفت.

با این وضعیت باید معلوم شود که متخلفان چه کسانی بوده‌اند تا دست آن‌ها برای همیشه از فعالیت های پیمانکاری قطع شود و بیش از این آسیبی به اعتماد عمومی مردم به دستگاه‌ها از جمله شهرداری نزنند.

عامل اصلی نزاع مسلحانه هجرت ۳ یاسوج دستگیر شد
دنبال کنید

و مهم‌تر این که چرا باید مسئولان از جمله شهردار همان وقت که این موضوع مطرح و نقل محافل شده بود موضع‌گیری صریح و شفاف نکرد تا موجب بروز مناقشه میان او و شورای شهر نگردد و چنین حاشیه‌هایی به وجود آید.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi