جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روایت معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از فتنه دوران کرونا

به گزارش کرونا از یاسوج؛ معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جشن بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به موضوعی مهمی اشاره کرد. سبحانی در این آیین با بیان اینکه افراد دلسوز در شورای عالی انقلاب فرهنگی موجب شدند تا سازمان دانش آموزی برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92208
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

کرونا :

روایت معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از فتنه دوران کرونا

به گزارش کرونا از یاسوج؛ معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جشن بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به موضوعی مهمی اشاره کرد.

سبحانی در این آیین با بیان اینکه افراد دلسوز در شورای عالی انقلاب فرهنگی موجب شدند تا سازمان دانش آموزی برای تربیت هر چه بهتر و بیشتر دانش آموزان و همچنین مهارت آموزی آنها تاسیس شود گفت: آنچه را که در نظام جمهوری اسلامی داریم به برکت گفتمان و مکتب انقلاب است که سازمان دانش آموزی هم منبعث از این تفکر و گفتمان است.

وی در ادامه با بیان شرحی از آنچه که بر ائمه اطهار و امامان معصوم رفته و ظلم و ستم بنی‌امیه و بنی عباس و محیط خفقانی که ایجاد کرده بودند به تحریم های ظالمانه و دشمنی‌های استکبار جهانی با جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این ظلم و ستم ها و تحریم ها در صدر اسلام و همچنین در مقطع کنونی بی‌تفاوت و بی شباهت به یکدیگر نیستند که باید مربیان پرورشی و همچنین در سازمان دانش آموزی این موضوعات را برای دانش آموزان تبیین کرد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه خداگرایی، ولی گرایی و والاگرایی اخلاقی را باید در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم دانش آموزان را بهتر تربیت کنیم، گفت: خوشبختانه دشمنان در هر جبهه‌ای که وارد شدند از نظام اسلامی شکست خوردند.

وی گفت: آنها در حال حاضر حوزه اقتصادی را نشانه رفته‌اند که در این حوزه نیز شکست خوردند در جبهه فرهنگی نیز در مقابل جمهوری اسلامی شکست خوردند.

اما و اگرهای کلرزنی و وضعیت بهداشت آب شرب گچساران
دنبال کنید

این مسئول در ادامه به فتنه‌ای که در دوره کرونا ایجاد شده بود اشاره کرد و گفت: در دوره کرونا با برخی از دست‌های پنهان و پیدا دانش آموزان ما را اسیر خود کرد و با فضای مجازی به خانه‌ها آمدند و عده ای هم به صورت سازمان یافته موبایل مجانی در اختیار دانش آموزان قرار دادند و گاه مادران را مجبور و ناچار کردند تا طلای روی دست خود را فروخته و برای دانش آموز موبایل و گوشی تهیه کنند و همین شد که در اغتشاشات اخیر به واسطه هجمه‌هایی که در دوره کرونا بر دانش آموزان وارد شده بود این قشر وارد کف خیابان شدند و علیه خودشان شعار دادند و شعار نوشتند و اقدامات نازیبایی انجام شد و خودشان هم سپس نادم و پشیمان شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت مردمی کنونی با همه مشکلات و با همه تحریم ها و فشارهای ظالمان و ستمگران و دشمنان به فکر معلمین بوده است و رتبه بندی معلمان را بعد از چندین دهه اجرایی کرد گفت: هر چند مشکلاتی وجود دارد اما به لطف خدا و با همراهی مردم این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت و از این پیچ تاریخی خارج خواهیم شد و سربلندی و عزت متعلق به مردم ایران است.

پایان پیام/



منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi